قتل عروس 16 ساله در کهگیلویه توسط نامزدش

قتل عروس 16 ساله در کهگیلویه توسط نامزدش

روز جدید فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: جوان 21 ساله دهدشتی پس از قتل نامزد 16 ساله خود به زندگی خود پایان داد. فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: به گفته خانواده این جوان مدتی است که بر سر مسائلی با نامزدش درگیر شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: جوان 21 ساله دهدشتی پس از قتل نامزد 16 ساله خود به زندگی خود پایان داد.

به گزارش پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کوگیلویه گفت: به گفته خانواده این مرد جوان مدتی است که بر سر مسائلی با نامزدش درگیر شده است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه این حادثه شب گذشته در روستای کله دختر کهگیلویه رخ داد، افزود: شب گذشته یک دختر 16 ساله و یک پسر 21 ساله از ناحیه دم مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی ادامه داد: «ش و م» پسرخاله و دختر بودند و چندی پیش پس از نامزدی و مراسم نامزدی باید زندگی مشترک خود را آغاز می کردند که عروس با او مخالفت کرد.

عمو و داماد عروس در تشریح جزییات این حادثه گفت: چندی پیش جشن نامزدی آنها برگزار شد اما عروس خانم گفت آمادگی شروع زندگی را ندارد و می خواهد تا یک سال دیگر زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه داماد از تصمیم عروس عصبانی بود و مراقب بودیم تصمیم خطرناکی نگیریم، افزود: داماد خانه را اجاره کرده بود و فکر نمی کرد دلیلی برای تعویق عروسی باشد.

عموی عروس و داماد گفتند: بر سر این موضوع بین آنها اختلاف شد و بگویید نه، تا اینکه شب گذشته داماد با اسلحه ای که از قبل آماده کرده بود به خانه عروس رفت و پس از کشتن عروس، جان مورد اصابت گلوله قرار گرفت. سر.” .

دیدگاهتان را بنویسید