قرارداد استقلال با شاه ماهی سرخپوشان

قرارداد استقلال با شاه ماهی سرخپوشان

استقلال در فصل گذشته موفق به کسب جام نشد و در تمامی رقابت ها قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد. ساپینتو که در بین بازیکنان استقلال محبوب بود، در نهایت برای ادامه همکاری با مدیران فعلی استقلال به توافق نرسید و از آن تیم جدا شد. شواهد حاکی از آن است که سرمربی بعدی آبی ها یک خارجی خواهد بود و حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مذاکرات خود را با چند گزینه آغاز کرد.

با وجود اینکه تیم مدیریتی استقلال هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده است اما برای عقب نماندن از نقل و انتقالات و تقویت تیم خود با چند بازیکن داخلی مذاکراتی را آغاز کرده است.یکی از پست هایی که استقلالی ها احساس می کنند نیاز به تقویت دارند پست دروازه بان بود. سیدحسین حسینی که کاپیتان اول استقلال محسوب می شود در این فصل درخشش همیشگی او نبوده و هواداران استقلال بارها از او انتقاد کرده اند.

اوج انتقادات از حسینی به دربی اخیر در فینال جام حذفی مرتبط بود. هواداران استقلال معتقد بودند حسینی در گل های تیمشان به خصوص گل دوم پرسپولیس مقصر است. البته به گفته کارشناسان، حسینی در دو گل پرسپولیس مقصر نیست و مدافعان استقلال مقصر اصلی گل های این تیم هستند. با این حال بسیاری از پیشکسوتان استقلال دلیل سقوط حسینی را نداشتن رقیب قدرتمند عنوان کردند.

از این رو مدیران استقلال به دنبال یک دروازه بان برجسته برای فصل آینده بودند و گزینه های متعددی در لیست این تیم وجود داشت. اولین گزینه استقلال برای پیوستن به این تیم برای فصل بعد، محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور بود. اخبار که در سال های اخیر روند خوبی داشت، در اکثر اردوها به تیم ملی دعوت شد اما فرصت بازی چندانی در تیم ملی پیدا نکرد. پیگیری های ما نشان می دهد که مذاکرات استقلالی ها و اخباری به خوبی پیش می رود و توافقات خوبی بین طرفین حاصل شده است.

اما توافقات نهایی و اعلام رسمی از سوی باشگاه استقلال باید پس از مشخص شدن تکلیف مدیریت این باشگاه و همچنین انتخاب سرمربی جدید استقلال انجام شود. لازم به ذکر است حسینی به دلیل عملکرد کم رنگ خود در هفته های اخیر در ترکیب نهایی گیل نووی برای تورنمنت کافا جایی نداشت و بیرانوند، نظم و پورحمیدی 3 دروازه بان انتخابی گیل نووی برای بازی های آینده خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید