قرارداد عجیب میلیاردی در استقلال + جزئیات

قرارداد عجیب میلیاردی در استقلال + جزئیات

یکی از مدیران استقلال که در زمان آجورلو به این باشگاه اضافه شد و تا به حال به استقلال نرفته بود، یکی از سنگین ترین قراردادهای مالی را به عنوان سرمربی در این باشگاه دارد. مدیری که در استقلال هوادار ندارد و هنوز مشخص نیست چرا بعد از رفتن آجورلو در این باشگاه ماندگار شد.

این سرمربی که در تبریز به عنوان عضوی از تدارکات یک باشگاه فوتبال فعالیت می کرد، پس از پیوستن به استقلال با استقلال قرارداد بست. این قرارداد در حالی منعقد شد که سایر نمایندگان مجلس در استقلال مبلغ کم قراردادی 500 میلیون تومانی دارند.

علاوه بر این رقم، باشگاه استقلال باید هزینه گزاف حضور این مدیر در یکی از مجلل ترین هتل های تهران را نیز بپردازد، چرا که این مدیر نیمه وقت در تهران خانه ندارد و از یک سال گذشته در هتل زندگی می کند. .

البته امیر کالا نویی پیش از این هم در مورد این مدیر صحبت کرده بود که چطور یک شبه صد سال از تبریز رفت و حالا در استقلال است و مهمتر از آن حتی هواداری هم در بین هواداران آبی ندارد.

در هر صورت باید دید فتح الله زاده مدیرعامل جدید استقلال می تواند این مدیر نزدیک به آجورلو را برکنار کند تا استقلال حداقل 9 رقمی بابت هزینه های سنگین اقامت این مدیر در هتلی مجلل در تهران پرداخت کند و انجام دهد. همچنان سر دوش پرداخت رقم عجیب قرارداد این مدیر رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید