ناگفته های قرارداد 10 میلیاردی گولر ذخیره استقلال!

قرارداد 10 میلیاردی مدافع ذخیره استقلال که طالویه به علیرضا رضایی اشاره کرد با واکنش این بازیکن همراه شد و رضایی در گفتگو با “ورزش سه” این موضوع را تکذیب کرد و گفت که قراردادش با آبی ها بسیار کمتر از مبلغ اعلام شده است.

آجورلو در گفتگو با تسنیم با تایید صحبت های رضایی دلیل تمدید قرارداد این دروازه بان جوان و آینده دار را عنوان کرد که در ادامه می خوانیم:

* حداقل باید 2 دروازه بان آماده داشته باشید

سیتی موقعیت حساسی است و باید در ابتدای فصل حداقل دو دروازه بان آماده داشته باشید. در پاس نکیسا، رودباریان و حاج اسبوی را همزمان داشتیم، بهزاد گلمپور را هم داشتیم، در همین استقلال طالبلو و رحمتی سال ها با هم بودند.

* رضایی می خواست دو نیم شود

علیرضا رضایی دروازه بان جوان و بسیار با استعدادی است. اوایل فصل در دو مرحله آمد و گفت من پیشنهادی بالای 10 میلیارد تومان از باشگاه دیگری دارم که درست بود. گفت ولم کن، بازی را به آنجا می برم. با توجه به نیاز تیم از او خواستیم بماند و طبیعتا مبلغ قرارداد را افزایش دادیم که خود علیرضا توضیح داد که چقدر است و چقدر دریافت می کند و در ازای آن قرارداد را تمدید کردیم.

ناگفته های قرارداد 10 میلیاردی گولر ذخیره استقلال!

* رضایی می تواند مجانی برود

ارزش این قرارداد جدید چند میلیارد است؟ خدای نکرده سید حسین (حسینی) در طول فصل مصدوم شد، نمی توانیم یک دروازه بان ذخیره مناسب بیاوریم؟ همین امسال رضایی بازیکن آزاد بود و می توانست با مبلغ قابل توجهی به باشگاه دیگری برود اما قرارداد دو ساله بستیم تا استقلالی ها مجبور نباشند دروازه بان خود را با قیمت بالاتری نگه دارند.

* رضایت سرمایه و آینده استقلال است

رضایی در حال حاضر پیشنهادهای خوبی دارد اما آینده و پایتخت استقلال است و باید حفظ شود. اگر فکر می کنند این مبالغ و اعداد زیاد است، باید موافقت کنند و بگذارند بروند، آن وقت ببینند همین بازیکنان با چه اعداد و ارقامی به تیم های دیگر می روند و چند برابر این مبلغ باید پرداخت شود تا دروازه بان باکیفیت جدید بیاورند. . نکته جالبی را هم به شما بگویم که مبلغ قرارداد دروازه بان دوم تیم دیگری تقریباً با قرارداد رضایی برابری می کند اما چیزی در این مورد نمی شنوید زیرا آجورلو فقط باید نابود شود و استقلال روی آن بماند. حاشیه ها

* برخی مجریان هر کاری کردند تا استقلال قهرمان نشود

جالبه؛ برخی از کسانی که سکو دارند و در بیرون لیدر هستند و می خواهند نقش های دیگری در فوتبال داشته باشند، در سال قهرمانی دست به هر کاری زدند تا این تیم قهرمان نشود. با تمام تلاششان انواع حاشیه ها را ایجاد کردند. شب اعلام رای تجدیدنظر هم اعلام کردند که این رای برگردانده می شود. در نهایت شکست خوردند و باید قهرمانی استقلال را می دیدند.

ناگفته های قرارداد 10 میلیاردی گولر ذخیره استقلال!

* استقلال به دست ظالمان گرفته شده است

انواع تهمت ها را در قالب مجری می کنند و اتفاقات را می چرخانند. استقلالی ها تحت فشار هستند و نسبت به سایر تیم هایی که بیشتر از استقلال هزینه کرده اند بی تفاوت هستند. البته آنها بی تفاوت نیستند اما حقیقت را می دانند اما هدف نابودی استقلال است. این افراد هم در ناکامی استقلال نقش دارند. آنها به کانون بمباران رسانه ای علیه استقلال تبدیل شدند.

* یک روز دشمنان واقعی استقلال را معرفی می کنم

تیمی که تیر خورد از بدشانسی قهرمان شد و آن ضربات در فصل قهرمانی هدر رفت. من پشت صحنه این تخریب ها را می دانم و اگر مدیران مربوطه بخواهند می توانم در مورد شبکه روابطی که منجر به این نفرت شده است با آنها صحبت کنم. حالا اگر لازم باشد یک روز دیگر درباره این افراد می گویم تا مردم بدانند دشمن واقعی استقلال کیست. البته ما جلوی بسیاری از افراد را گرفتیم که در چیزهایی که به آنها مربوط نمی شد دخالت کنند و اکنون آنها می خواهند انتقام بگیرند. در صورت لزوم بعداً بیشتر صحبت خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید