قرارداد کارلوس کی روش تمدید شد

قرارداد کارلوس کی روش تمدید شد

حمید سجادی در آخرین گفت وگوی خود با خبرنگار فارس گفت: امیدوارم تیم ملی موفق باشد. کی روش این روزها نشان داده که با شور و جسارت در کنار تیم ملی ایستاده و کارش را متعصبانه دنبال می کند. من به او افتخار می کنم که موضع صریح خود را به رسانه های خارجی اعلام کرد. ما با کیروس هستیم و او را ترک نمی کنیم. امیدوارم با درخشش در اولین دیدار جام جهانی دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنند.

وی درباره سفر خود به قطر نیز اینگونه توضیح داد: سعی می کنم هر چه زودتر به قطر بروم و از نزدیک در کنار تیم ملی حضور داشته باشم. می خواستم زودتر بروم، اما برنامه های سنگین و فشرده کمی آن را به تاخیر انداخت. سعی می کنم هر چه زودتر بروم و در قطر در کنار تیم ملی باشم. یکشنبه افتتاحیه جام جهانی است و فردا تیم ملی فوتبال کشورمان به مصاف انگلیس می رود که امیدوارم قهرمان شود.

با تکرار صحبت های وزیر ورزش و جوانان درباره کارلوس کی روش امروز برای چندمین بار، به نظر می رسد سرمربی پرتغالی در جام ملت های جوانان آسیا (2023 – چین) در کنار تیم ملی باشد. سوالی که پیش از این نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به آن اشاره کرده بود. نبی گفت: اگر تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد، قرارداد کارلوس کی روش از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای جام ملت ها تمدید خواهد شد. او شرط اتحادیه فوتبال برای صعود را اعلام نکرد و گفت یک نمایش خوب و قابل دفاع برای ما قانع کننده خواهد بود. مواضع اخیر کارلوس کی روش در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های خارجی حتی مورد تشویق شورای اسلامی این مربی قرار گرفت و به نظر می رسد کارلوس کی روش برای تمدید قرارداد در آستانه جام جهانی مورد توجه مدیران تصمیم گیری قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید