مخالفان جدی تمدید قرارداد کارلوس کی روش

مخالفان جدی تمدید قرارداد کارلوس کی روش

نتایج ضعیف تیم ملی در جام جهانی 2022 در شرایطی که تیم ملی فوتبال کشورمان می توانست با تساوی به دور بعدی این مسابقات صعود کند، مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال کشورمان قرار گرفته است.

اکثر کارشناسان فوتبال ایران معتقدند کی روش در طول حضور تقریبا 9 ساله خود در فوتبال ایران شایستگی های خود را نشان داده و دیگر صلاح نیست که او را حفظ کنند. ، اسماعیل هلالی و … موضع خود را در مورد کی روش به صراحت اعلام کردند اما برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی روش را نمی پسندند.

اگرچه مهدی تاج و محمدنبی خواهان تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی هستند و به همین دلیل سکوت را بهترین تاکتیک می دانند و حتی انگیزه هایی به این مربی داده اند، اما برخی دیگر از مدیران فدراسیون دوست ندارند کی روش ادامه دهد. با تیم ملی

چند روز پیش طهمورت حیدری یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون در گفت و گو با یکی از رسانه ها از مخالفت خود با بازداشت این مربی خبر داده بود اما غیر از حیدری، افراد دیگری نیز مخالفت ناگفته خود را با این موضوع اعلام کردند. ادامه همکاری کی روش

بر اساس اعلام بعدی خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، افرادی مانند احسان اصولی، خداداد افشاریان، میرشاد مجدی، منصور کنبرزاده و بهرام رضاییان به همراه طهمورت حیدری در هیات مدیره مخالف تمدید قرارداد کیروش هستند و همچنین این موضوع را به مهدی تاج ارجاع دادند اما در این مرحله تصمیم گرفتند تا تصمیم نهایی فدراسیون را اعلام نکنند. شاید تنها حامیان کی روش در این مرحله مهدی تاج، نبی و محمدرضا ساکت باشند که بر حفظ این مربی برای جام ملت های آسیا اصرار دارند.

تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور کارلوس کی روش در سومین دوره جام جهانی از گروه خود بازماند و با این مربی عنوان خاصی در دومین دوره جام ملت های آسیا کسب نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید