قرار است بیمارستان شهدای آبیک به 96 تختخواب ارتقا یابد


ساعت: 12:54
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895248

فاطمه محمد بیگی گفت: امکانات بیمارستان شهدای آبیک جوابگوی نیاز مردم نیست و به دلیل کمبود تخت امکان استقرار پزشکان متخصص در همه رشته ها در این بیمارستان وجود ندارد، بنابراین باید بتوانیم بیمارستانی را افتتاح کنیم. بیمارستان 96 تختخوابی این مجموعه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ دکتر فاطمه محمدبیگی در حاشیه بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیگیر اجرای مجتمع جدید بیمارستان شهدای آبیک در قالب فاز الحاقی هستیم، امیدواریم با تدابیر دکتر کریمی بتوانیم کارهای بزرگی در زمینه رضایتمندی انجام دهیم. نیاز مردم آبیک به بیمارستان دولتی

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: امکانات بیمارستان شهدای آبیک جوابگوی نیاز مردم نیست و به دلیل کمبود تخت امکان اسکان پزشکان متخصص در همه رشته ها وجود ندارد. در این بیمارستان، بنابراین ما باید یک بیمارستان 96 تختخوابی در این مجموعه افتتاح کنیم.»

به دنبال بهبود سرانه تخت بیمارستانی در استان هستیم

وی ادامه داد: پروژه های نیمه تمام زیادی در حوزه بهداشت و درمان استان وجود دارد و پروژه بزرگ بیمارستان 700 تختخوابی که اکنون در مرحله بام اول قرار دارد باید تکمیل شود.

محمدبیگی بیان کرد: بیش از یک سال است که از بانک رفاه درخواست وام 200 میلیاردی داشتیم که اکنون پس از رفع مشکلات قانونی آماده دریافت آن هستیم و این امر باعث تسریع در فاز جدید بیمارستان 700 تختخوابی می شود. پروژه

وی بیان کرد: 3 فاز برای بیمارستان 700 تختخوابی مشخص شده است و با پیگیری های صورت گرفته در سفر ریاست جمهوری به استان مقرر شد تا دو فاز در دو سال آینده تکمیل شود و این موضوع در حال انجام است. به دنبال.

بخش رادیوتراپی شفاخانه منطقه تکمیل می شود

محمدبیگی تاکید کرد: سرانه تخت در استان کمتر از میانگین کشوری است و تسریع در تکمیل پروژه ۷۰۰ بیمارستان تخت‌وابی باعث بهبود این بخش می‌شود.

وی ادامه داد: تکمیل بخش رادیوتراپی بیمارستان منطقه نیز مهم است و به دنبال درمان بیماران خود در استان هستیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: تامین نیروی انسانی متخصص برای پرسنل بهداشتی یکی از وظایف معاونت بهداشتی وزارت بهداشت است و قطعا کمبود استان را در این زمینه گزارش خواهیم کرد تا این مشکل برطرف شود. در اسرع وقت حل شد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید