وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد


زمان: 18:18
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834918

دکتر بهرام عین اللهی دقایقی قبل در بدو ورود در گلزار شهدای شهر آبیک حضور یافت و به مقام شامخ شهید مدافع سلامت زهرا بوکانیان ادای احترام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیستمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین دقایقی پیش وارد شهرستان آبق شد و ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با آرمان های شهدای این شهرستان تجدید وصیت کرد. و فاتحه بخواند.



دکتر بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین به شهرستان آبیک سفر کرده بود، در حاشیه این مراسم با تاکید بر عزت شهدا تاکید کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا و ایثارگران به دست آمد. انقلاب و شهدای سلامت با توجه به شرایط زمانه جان خود را فدای نظام و انقلاب و مردم می کنند.

540b603d d7bc 42ab 9d6c 82bb320de070 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه مسئولیت ما اعتماد به ادای انقلاب، ارزش ها، خون شهدا و خدمت به مردم است، تصریح کرد: این وظیفه ماست که بتوانیم به مردم ادای احترام کنیم. وی افزود: باید قدردان این موهبت الهی باشیم. خداوند این فرصت را به ما داده است تا به کشور عزیزمان خدمت کنیم.»

وزیر بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه خانواده شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند، گفت: امروز عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مرهون تلاش، شجاعت، صبر و استقامت است. خانواده های شهدا و ایثارگران».

گفتنی است وزیر بهداشت در این سفر از زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان آبیک بازدید خواهد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت دقایقی پیش از سفر استانی رئیس جمهور از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد.

بهرام عین اللهی به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین به همراه فاطمه محمدبیگی و لطف الله سیاهکلی مرادی از بخش های مختلف بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد.

وزیر بهداشت همچنین در جریان جزئیات فعالیت ها و شرایط بیمارستان شهدای آبیک قرار گرفت. این بیمارستان که در سال 92 بدون تکمیل تنها اورژانس و درمانگاه آن و اقدامات بعدی نمایندگان مجلس، مسئولین بخشداری و شهرستان افتتاح شد، در دستور کار بهره برداری کامل آن قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به تشریح وضعیت اخیر بیمارستان شهدا و خدمات ارائه شده به بیماران و اقدامات انجام شده برای بهبود خدمات در این مرکز درمانی پرداخت.

عبدالله دیدبان تاکید کرد: با جدیت پیگیر آغاز طرح توسعه بیمارستان شهدا هستیم تا با حضور متخصصان بیشتر و کیفیت بهتر در این بیمارستان خدمات رسانی کنیم.

او؛ وی تامین نیروی متخصص بیهوشی، قلب و جراحی عمومی را برای بیمارستان دولتی شهدا ضروری دانست و افزود: تامین این نیروها ضروری است که نیاز مبرم مردم آبیک است.

دیبان افزود: موضوعات و موضوعات مربوط به بیمارستان شهدای آبیک در سفر امشب رئیس جمهور و جلسه هیئت مدیره مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

لازم به ذکر است شهرستان آبیک با حدود 100 هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان دولتی می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید