قضات این کار را نمی کنند. مشکل لیگ امسال کمک داوران بود/ گل محمدی در جایگاه نشست، هرچند تنبیه شد!


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844090

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امسال داوران بهتر بودند اما مشکل از کمک داوران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی حسینی در گفت و گوی تلویزیونی گفت: مسابقات لیگ برتر سخت بود. همچنین امیدوارم مشکل سخت افزاری و زمینی به زودی برطرف شود. متاسفانه همه تیم های تهرانی در زمین و ورزشگاه مشکل دارند.

وی افزود: داوران امسال بهتر بودند و مشکل از داوران بود و خیلی اشتباه کردند و بحث VER انتظارات را بالا برد. حق استفاده از فناوری مهم است و ما باید برای حرفه ای بودن قضات هزینه کنیم. من شغل دوم مربیگری ندارم و تمام زندگی من فوتبال است و تمام زندگی او به عنوان بازیکن فوتبال است، اما داوری اینطور نیست و کار دیگری دارد.

سرمربی پکان گفت: در کشورهای پیشرفته وقتی داور حرفه ای باشد حقوق و انگیزه خوبی دارد و با تمرکز روی کار پیشرفت می کند. ما باید برای داوری هزینه کنیم و فوتبال ما نمی خواهد برای سخت افزار و داوری هزینه کند.

وی گفت: در این فصل کارت های زرد زیادی دریافت کردم. هر وقت محروم شدم اجازه نداشتم روی سکو بنشینم اما گل محمدی با وجود محرومیت روی سکو نشست. در این فصل شاهد تبعیض در این زمینه بودیم.

حسینی بر نقل و انتقالات تاکید کرد: در هر تیمی که داریم سعی می کنیم ساختار تیم را حفظ کنیم و دو سه بازیکن غایب بودند و من اعتقادی به نقل و انتقالات ندارم و وارد این مسابقات نمی شوم و سعی می کنم تیم خود را حفظ کنم. . بیایید ببینیم کدام بازیکن کنار گذاشته می شود و بازیکنی را که مفید است تعیین می کنیم نه بازیکن معروف.

وی گفت: وارد این بازی نمی شوم و خودم و تیمم را دور نگه می دارم و 80 درصد تیم را حفظ می کنیم و اگر بازیکن خوبی باشد جذبش می کنیم. ما 50 میلیون بازیکن داشتیم، او خیلی خوب بازی کرد. پرداخت پول کمتر به یک بازیکن خوب نیست و هزینه زندگی بسیار بالاست و اکثر بازیکنان فقیر هستند و به خانواده کمک می کنند. پول دادن به بازیکن هنر نیست و اشتباه است و باید به او حق بدهیم. روغن کاری یک بازیکن چیز بدی است.

وی ادامه داد: امیدوارم مربیان خارجی اینقدر به مربیان داخلی ضربه نزنند. ما باید شایسته سالاری داشته باشیم نه درونی و بیرونی. ما باید هزینه کنیم و امکانات را فراهم کنیم. باید نگاه علمی به فوتبال داشته باشیم.

سرمربی پیکان خطاب به تیم ملی گفت: شرایط برای تیم ملی مساعد نیست و شرایط بدی در مدیریت فدراسیون و آماده سازی تیم ملی برای مسابقات داریم. جام جهانی امسال خیلی سخت است چون مثل هر فصلی نیست که 70 بازیکن بازی می کنند و خسته هستند بیایید جام جهانی و همه در اوج باشند. در این فصل تیم های بزرگ جهان بسیار خوشحال هستند. در جام جهانی روسیه تیم ها خیلی خسته بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید