قضاوت هفته سوم این مسابقات بر عهده لیگ والیبال کشور شاهمیری است


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837005

محمد شاهمیری از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان ناظر داوری لیگ ملت‌ها در سال 2022 انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد شاهمیری داور بازنشسته است آ والیبال ایران که از سال گذشته به عنوان عضوی از کمیسیون داوران کنفدراسیون آسیا مسیر جدیدی را در دنیای داوری توپ و تور آغاز کرده است، پس از گذراندن موفقیت آمیز سمینارهای والیبال برای نظارت و راهنمایی که توسط فدراسیون جهانی به عنوان ناظر داوری برگزار شد.مربی داوردر هفته سوم به لیگ ملت ها راه یافت و به دیده بان جهانی والیبال پیوست.

شاهمیری اولین ایرانی است که به عنوان ناظر داوری در مسابقات جهانی والیبال حاضر می شود. او سال گذشته در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ژاپن ناظر داوری بود و این ماه در قزاقستان ریاست هیئت داوران مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال بانوان آسیا را بر عهده داشت. وی همچنین ریاست هیات داوران مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا را بر عهده دارد که هفته آینده میزبان تهران است.

شاهمیری با اشاره به اهمیت و افتخار این رویداد بزرگ گفت: پس از تجربه بالاترین سطح والیبال جهان در المپیک و جام جهانی و سایر مسابقات جهانی تصمیم گرفتم به عنوان یکی از داوران مسیر جدیدی را طی کنم. هدف من این بود که علاوه بر برنامه ریزی مناسب برای کمک به ارتقای سطح داوری در زمینه نظارت و راهنمایی داوران، با حضور در مسابقات سطح اول والیبال تجربه بیشتری کسب کنم.

وی افزود: خوشحالم که با حمایت فدراسیون این بار در رشته آسیا در اختیار من قرار گرفت و اکنون موفق شده ام به عنوان ناظر داور در عرصه مسابقات جهانی حضور داشته باشم. اهمیت این اتفاق افتخارآمیز را درک می کنم و امیدوارم بتوانم در این راه نماینده خوبی برای جامعه داوری و والیبال ایران باشم.

هفته سوم لیگ ملت ها در بخش مردان از 14 تا 19 تیرماه در ژاپن و لهستان برگزار می شود و محمد شاهمیری پس از تماشای مسابقات در جلسات آنلاین قضاوت داوران را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید