قهرمانی زیر 23 سال جهان فیروزپور و غلامی در فینال / 2 بازیکن آزاد در جدول رده بندی

ساعت: 20:52
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782115

رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان از ساعت 13 امروز در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات امروز محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم و سجاد گلامی در وزن 86 کیلوگرم به فینال، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و سیدمهدی هاشمی در وزن 125 کیلوگرم به فینال راه یافتند. نهایی

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن زیر 61 کیلوگرم مجید دستان در دور اول 4 بر 2 دانیل پوچینو از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 6 مغلوب نارانجیو نارماندا از مغولستان شد. داستان از مسابقه حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست سیمونه وویچیچوفسکی از لهستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم پروین مالک از هند را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 14 بر 6 از سد سیمون مارچل اتریش گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله حریارعلی هانیان دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از ارمنستان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف چرمن والیف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از روسیه می رود.

در وزن 86 کیلوگرم سجاد گلامی به دلیل غیبت ابوبکر اباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان در دور نخست به پیروزی رسید. گلامی در این مرحله مهر مارکوسیان از ارمنستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر ایوارس سامسونوکس از لتونی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف گلم در دیدار فینال محمد علی اف از اوکراین است.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم کولیو دمیتروف از بلغارستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی بکات اورکیمبای از قزاقستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. به نیمه نهایی فیروزپور در این مرحله مقابل عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز مسابقات جهانی نروژ آذربایجان با نتیجه 10 بر 7 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. او به مصاف کشتی گیران آندریان گروسل از مولداوی و یوهانس مایر از آلمان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم سید مهدی هاشمی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر سامان جبرائیلوف از مولداوی را شکست داد (حریفش مصدوم شد) مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آزمات هوسونوف از یونان با ضربه فنی 4 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف هاشمی در دیدار رده بندی برنده دیدار بک آزبربی از قزاقستان و موهیت از هند است.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق فردا شب برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید