شروع ثابت کشتی آزاد زیر 23 سال جهان فیروزپور و معصومی؛ شکست غلامی و حبیب زاده در اولین نبرد


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905087

در دومین دوره مسابقات کشتی آزاد در 5 دسته زیر 23 سال قهرمانی جهان، سه آزادکار ایران با شکست رقبای خود توانستند در رده بندی وزن 65 کیلوگرم محمودجانالو راهی رده بندی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حبیب زاده در آغاز دومین 5 دسته رقابت های قهرمانی جهان زیر 23 سال اسپانیا در وزن 61 کیلوگرم 2022 پس از استراحت در دور نخست با نتیجه 8 بر یک مغلوب اصیل آیتاکین از قزاقستان شد. حبیب زاده باید منتظر راهیابی حریفش در فینال باشد تا در براکت بازنده ها به مدال برنز برسد.

در وزن 74 کیلوگرم محمدحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر آتامیرات چارلف از ترکمنستان را شکست داد. وی در مبارزه دوم مقابل عصمت جیتافچی از ترکیه 2 امتیازی شد که 7 ثانیه مانده به پایان با نتیجه 4 بر 4 عقب افتاد تا با نتیجه 6 بر 4 پیروز شود. او در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین می رود.

در وزن 86 کیلوگرم، سجاد غلامی در دور اول ترنت هیدلی از آمریکا را 6 بر صفر خالی کرد اما در نهایت با نتیجه 15 بر 6 شکست خورد. گلمی باید منتظر صعود رقیب آمریکایی به فینال باشد تا در براکت بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین از فیروزپور در دور نخست با نتیجه قاطع 11 بر 2 رضابک آیتموهان از قزاقستان را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف آدلان ویسخانوف از فرانسه می رود.

همچنین در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه قاطع 11 بر صفر عادل میسیرچی از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف میلان کورسوگ از مجارستان می رود.

همچنین در مرحله برگشت وزن 65 کیلوگرم کیان محمود جانلو در اولین دیدار با نتیجه 10 بر صفر سید اسلام حسینی کشتی گیر ایرانی تیم فنلاند را شکست داد و سپس با نتیجه 9 بر ساموئل آلوارز از پورتوریکو پیروز شد. – 4 و به دور بعد رفت. محمود جانلو امشب شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف اریک آروشانیان از اوکراین می رود.

پیش از این در دور مقدماتی وزن 65 کیلوگرم که روز گذشته برگزار شد، محمود کانلو در نخستین مبارزه با نتیجه 7 بر 8 مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال به میدان رفت. به گروه بازنده ها

دیدگاهتان را بنویسید