قهرمان ناشنوا بالاخره شغلی پیدا کرد

ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794404

پس از اصحاب رسانه و همکاری مسئولان، قهرمان ورزش ناشنوایان تبریز بالاخره به شغلی شایسته دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، پیگرد مستمر رسانه ها و مساعدت مسئولان ورزش آذربایجان شرقی و شهر تبریز و دستور استاندار جدید سرانجام مشکل اشتغال سجاد پیر عیارحمان ورزشکار ناشنوای تبریزی را حل کرد. او به تنهایی شروع کرد.

این قهرمان ناشنوا در تمام این سال ها با بی احتیاطی و بی احتیاطی مسئولان با پدرش به عنوان دلال سیگار برخورد می کرد و مشکلات عدیده ای داشت که خوشبختانه در نهایت به استخدام درآمد و شغل آبرومندی پیدا کرد.

سجاد پیر آیچرچمن متولد 1372 است و تاکنون 7 مدال جهانی و آسیایی در رشته های دو و میدانی و دو و میدانی کسب کرده و چندین مدال در مسابقات مختلف قهرمانی کشور کسب کرده است.

کسب 2 مدال طلا و 1 مدال نقره در بازی های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در سال 2012 و 2013 که توسط کره جنوبی و چین تایپه برگزار شد، یک مدال برنز در المپیک ناشنوایان بلغارستان در سال 2013، یک مدال برنز در بازی های جهانی برای ناشنوایان بلغارستان 2016 مدال طلای بازی های المپیک 2017 ناشنوایان چین مدال طلای مسابقات جهانی ناشنوایان 2021 لهستان افتخار بین المللی این قهرمان ورزش دوست داشتنی در تبریز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید