قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرالی ربطی به جناح اسلامی ما ندارد

قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرالی ربطی به جناح اسلامی ما ندارد

روز جدید سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرالی هیچ ربطی به مضمون اسلامی ما ندارد و سپاه بر اساس ضوابط نظام، بیش از هرکسی با این مفاهیم آشناست. قرآن. “

سردار سرتیپ علی فدوی که برای بازدید از آخرین دستاوردهای سپاه و بسیج به استان گلستان سفر کرده است، گفت: مستکبرین را نابود کنید.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اگر جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل را که مصداق آمریکای جنایتکار است مقایسه کنیم، متوجه می شویم که از نظر مادی و سکولار، دشمنان ما از نظر اقتصادی، علمی و نظامی قوی تر هستند. اما می بینیم در طول سال های پس از انقلاب اسلامی، همه پیروزی ها در سمت راست انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه اگر به شروط و قوانینی که خداوند گفته است عمل نکنیم، موفق نمی شویم، گفت: عده ای می خواستند اقتصاد ما را بر اساس سیاست های لیبرالی اداره کنند و دیدیم که در شرایط بحرانی و بد اقتصادی قرار داریم. دیدیم و فهمیدیم که قواعد و فرمول های اقتصاد لیبرالی ربطی به جنبه اسلامی ما ندارد و سپاه بر اساس احکام قرآن بیش از هرکس دیگری با این مفاهیم آشناست.

فدوی بیان کرد: دشمنان در گذشته تصور می کردند با جنگ سنگین می توانند پایه و اساس انقلاب را از بین ببرند اما هر چه جلوتر رفتند متوجه شدند که قدرت انقلاب و توانمندی های آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هر کشوری برای اثبات اقتدار خود باید سه مرحله را طی کند. ابتدا باید به دنیا ثابت کنیم که قدرت دفاع از خود را دارد. ملت بزرگ ایران در دهه 60 این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشت، «به دنیا بفهمانید که کشور دارای یک عامل بازدارنده است که در دهه 70 به آن دست یافتیم و در مرحله بعد باید مقتدرانه در برابر تجاوزات سایر کشورها اقدام کنیم و اکنون دشمنان ما هر سه گام را از ایران اسلامی برمی دارند.

وی در پایان یادآور شد: باید خداوند متعال را شاکر باشیم که به برکت انقلاب اسلامی، ائمه این انقلاب و شهدای والامقام کشور توانسته ایم به تعهدات خود عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید