قیمت بازیکن الهلال بودجه 4 سال پرسپولیس است / ما برای بهترین هواداران دنیا می جنگیم

زمان: 21:38
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776205

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هزینه بازیکن الهلال 300 میلیارد و اندازه بودجه چهار سال پرسپولیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی درباره دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با وجود سختی ها و مشکلاتی که از قبل در این تیم وجود داشت و هنوز هم وجود دارد ، بچه ها بسیار با انگیزه کار کردند و اجازه دادند به آنها پاداش بدهند. تلاش های آنها “برای دیدار با الهلال.

وی در مورد امیدواری هایش برای موفقیت پرسپولیس در این دیدار گفت: در واقع ما از نظر راحتی و امکانات مالی با الهلال قابل مقایسه نیستیم. هزینه یک بازیکن 300 میلیارد و اندازه بودجه چهار ساله باشگاه ما است. تفاوت زیادی بین دو تیم وجود دارد و مشکلات تیم ما آنقدر زیاد است که من نمی خواهم انرژی منفی زیادی بدهم. این مشکلات از زمانی که ما با پرسپولیس آشنا شدیم و من خودم بازیکن بودم وجود داشت ، اما انگیزه زیادی داریم.

سرمربی پرسپولیس در گفت وگو با خبر ورزشی شبکه 3 ، در مورد گفتگوی خود با هواداران این تیم گفت: هواداران ما نشان داده اند که واقعاً بهترین هواداران جهان هستند. آنها هرگز تیم را ترک نکردند و همیشه وقت داشتند که حمایت کنند. ما به عربستان می رویم تا برای آنها بجنگیم و امیدوارم باز هم به بهترین نتیجه برسیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید