قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در ایام نوروز نباید افزایش یابد


ساعت: 22:25
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811890

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش سفرها تاکید کرد: به هیچ وجه نباید قیمت بلیت حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد محبر امشب در نشست های حمل و نقل نوروزی با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های ذیربط مبنی بر امکان افزایش سفرهای نوروزی 1401 اظهار داشت: در خصوص تاج و تخت تمامی اقدامات پیشگیرانه و پیشگیرانه است. لازمه پیشگیری از شیوع این بیماری باید در دستور کار همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد. برای این منظور بر اساس تصمیم ستاد ملی، فروش بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس باید به شرط دریافت حداقل دو دوز واکسن به مسافران انجام شود.

وی با اشاره به ایام نوروز و افزایش سفر هموطنان تاکید کرد: به هیچ وجه نباید قیمت بلیت حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای افزایش یابد.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر طرح حذف نقاط پرخطر در جاده ها و شهرهای بین شهری گفت: بحث ایمنی سفر و تامین امنیت سفر مردم موضوع مهمی است و باید برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش شود. تا آنجا که ممکن است در طول زمان باقی مانده. «باید پذیرفت.

این مخبر همچنین با تمرکز بر تامین نیازهای بخش های خدماتی و امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، گفت: با توجه به گزارش های کارشناسی در دستگاه هایی مانند هواشناسی باید اقدامات ترافیکی مناسب تدوین و امداد رسانی شود. در هر منطقه اعمال می شود.

وی همچنین از رسانه ها به ویژه صدا و سیما خواست تا اطلاع رسانی دقیق و آموزشی را برای آگاهی بخشی و کمک به کاهش تلفات جاده ای در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه گزارش های جداگانه ای از وضعیت حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی کشور ارائه و حجم سفرها و اقدامات انجام شده را پیش بینی کردند.

همچنین سردار هادیان فر رئیس پلیس راه کشور با اشاره به کاهش شیب تاج و افزایش انگیزه مردم برای سفر در ایام نوروز گزارشی از آمادگی دستگاه خود برای مدیریت ترافیک، ایمنی راه و آموزش فرهنگ صحیح رانندگی ارائه کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید