قیمت زولبیا و بامیه زنجان 55 هزار تن تعیین شد


زمان: 19:13
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819573

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان زنجان:

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان زنجان گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک و دو در زنجان به ترتیب 55 و 50 هزار تن تعیین شده است و قنادان موظف به رعایت آن هستند. این قانون

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصاهر یوسف امیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به تصویب قیمت زولبیا و بامیه گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا درجه یک و دو و بامیه به ترتیب 55 و 50 هزار تن تعیین شده است که قنادان موظف به رعایت این قیمت ها هستند.

وی با بیان اینکه نرخ باید از دیروز (اول ماه مبارک رمضان) اعمال می شد، خاطرنشان کرد: اتحادیه قنادان با این نرخ ها مخالف است و می گوید هزینه ای ندارد و می خواهیم نرخ را افزایش دهیم اما در نهایت آنها با همان نرخ تصویب شدند.

یوسف امیری با تاکید بر اینکه تعرفه ها تصویب و به اتحادیه قنادان ابلاغ شده است، افزود: قنادان باید تعرفه های مصوب را رعایت کنند.

نایب رئیس انجمن حقوق مصرف کنندگان زنجان در خصوص قیمت نان چای گفت: قیمت مصوبی برای نان چای نداریم که در گذشته چنین بوده است، اما در نظر داریم برای چای قیمت مصوب داشته باشیم. نان از سال آینده.چون ممکن است برخی از قنادی ها از آن سوء استفاده کنند.

وی گفت: قیمت مصوب زولبیا و بامیه به اتحادیه قنادان و شهروندان اعلام شده است تا از گرانی خودداری کنند.

یوسف امیری با بیان اینکه از فردا نظارت کامل بازرسان بر قنادی ها خواهد بود، گفت: در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی به شهروندان اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن های اتاق اصناف، بازرسی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی در قنادی ها زیر فهرست بها ثبت شده و شهروندان می توانند شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید