قیمت نجومی شلیل و زردآلو در هایپر میوه ساری / قیمت هر کیلوگرم 350 هزار تن!

ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802639

قیمت های نجومی برخی میوه ها در بازار فصل گذشته به حدی تکان دهنده بود که هم اکنون یک کیلو شلیل یا زردآلو در هایپرمیوه ساری 350 هزار تن تخمین زده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، امروزه در کنار میوه های معمولی می توان ردپایی از میوه های عجیب و غریب که چندین سال است در قفسه فروشگاه ها وجود دارد و هایپر میوه ها، محصولاتی که اغلب هویت استوایی دارند، پیدا کرد.

در حالی که اکثر افراد جامعه توانایی خرید چند پوند میوه را ندارند، برخی از میوه فروشی ها سینی های میوه را با قیمت های گزاف می فروشند و جالب اینجاست که محصولاتشان مشتریان خاصی دارد و قیمت آن برایشان مهم نیست.

در برخی فروشگاه ها و هایپر میوه های خاص به راحتی میوه های گرمسیری عرضه می شود که واردات آن در کشور ممنوع است!

اما امروزه اگر به بازار میوه نگاهی بیندازید، در کنار تمام میوه های معمولی، ردپایی از میوه های عجیب و غریب را می بینید که با قیمت های بالایی به فروش می رسند. محصولاتی که اغلب از کشورهای گرمسیری می آیند و فارغ از ماهیت و طعم از سبد میوه خانه های ایرانی بیرون آمده اند.

قیمت های نجومی برخی میوه ها در بازار فصل گذشته به قدری تکان دهنده بود که اکنون یک کیلو شلیل یا زردآلو در هایپرمیوه ساری بین 350 تا 400 هزار تن قیمت دارد.

آیا سازمان صنعت و تعزیرات بر قیمت میوه نظارت دارد؟

فصل برداشت هلو و شلیل و خرید از کشاورز مازندرانی تنها کیلویی 7 هزار تن!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید