قیمت های اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار شامل هیچ گونه افزایشی نخواهد بود/ مردم از خریدهای هیجانی خودداری کنند


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838315

معتمدی پور با تاکید بر اینکه مردم از خرید هیجانی خودداری کنند، گفت: قیمت های اعلام شده از سوی مرکز تنظیم بازار شامل هیچ گونه افزایشی نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، با انتشار اخباری مبنی بر تحقق یارانه مواد غذایی و انتشار قیمت کالاهای مشمول افزایش قیمت (مرغ، تخم مرغ، گوشت، روغن و لبنیات) در فضای مجازی، تقاضای روستائیان برای خرید این کالاها به یکباره افزایش یافت. افزایش یافت و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به مردم اطمینان داد که مشکلی برای تامین کالا در استان وجود ندارد و مردم از خرید هیجانی خودداری کنند.

سید علی معتمدی پور جراحی بزرگ اقتصادی و اصلاح یارانه ها را به نفع مردم خواند و افزود: مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و دست به انباشت خانه نزنند زیرا اقلام تمام شده و احتمال فساد برخی کالاها وجود دارد. “

وی با بیان اینکه مشکلی برای تحویل کالا به کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد گفت: از صبح امروز 63 تن مرغ و 55 تن روغن وارد بازار شده و این وضعیت در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

معتمدی پور تاکید کرد: نگهداری اقلام مورد نیاز در استان به خوبی انجام می شود و مشکلی برای تولید و توزیع روزانه کالا وجود ندارد و بازار در اقصی نقاط استان رصد می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پایان اذعان داشت: متأسفانه مردم کالاهای دیگر را به صورت هیجانی از این کالاها خریداری می کنند که این رویه اشتباهی است و یقین وجود دارد که کالا و مواد به اندازه کافی روزانه ذخیره و توزیع می شود. بودن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید