قیمت پروازهای جام جهانی قطر روز شنبه اعلام می شود


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905835

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد قیمت بلیت پروازهای قطر برای جام جهانی شنبه هفته آینده اعلام می شود، داشتن بلیت این مسابقات جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در یک برنامه تلویزیونی جزئیات پروازهای جام جهانی را اعلام کرد و گفت: هفته گذشته نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی کشورمان با حضور وزیر برگزار شد. وزارت ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت امور خارجه با وزیر راه قطر برگزار و توافقات مهمی در خصوص پروازهای جام جهانی با مقامات قطری انجام شد. پروازهای تهران، کیش، شیراز، اصفهان، مشهد و لار به دوحه هم اکنون تایید شده است و شرط فروش بلیت پروازهای دوحه در جام جهانی این است که برای این مسابقات بلیط داشته باشید.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تماشاگران به جام جهانی قراردادهای خوبی با کشور قطر منعقد کرده است. ایران ایر و قطر ایرویز مسئولیت مستقیم خود را بر عهده گرفتند تا جمهوری اسلامی ایران از 7 آبان تا آذرماه بتواند تماشاگران را از شهرهای ایران در قالب پروازهای برنامه ریزی شده از قبل به شهر دوحه منتقل کند. حدود 20 پرواز قطر ایرویز و 13 پرواز ایران ایر انجام شد که این تعداد پرواز بهبود یافت و مقرر شد 84 پرواز به ایران ایر و 198 پرواز به قطر ایرویز اضافه شود.

محمدی بخش افزود: برای بازی های ایران که در روزهای دوشنبه 30 آبان، جمعه 4 آذر و دوشنبه 8 آذر برگزار می شود، برنامه ریزی ویژه ای در نظر گرفته شده بود تا بتوانیم هر روز تماشاگران را به دوحه منتقل کنیم و سپس آنها را برگردانیم.

وی در خصوص تعیین قیمت بلیت هواپیما در جام جهانی تصریح کرد: پروازهای خارجی شرایط خاصی دارند. با این حال توافقات خوبی در این مدت انجام شد و قرار شد طرف قطری قیمت بلیت این هفته را به خصوص برای سه روز بازی های ایران در سایت خود اعلام کند. همچنین ایران ایر از روز شنبه قیمت بلیت ها را اعلام می کند و مردم می توانند با مراجعه به سایت و خرید بلیت خود اقدام کنند.

در پاسخ به معاون وزیر راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری چه اقداماتی برای معرفی سفرهای کم هزینه در جام جهانی فوتبال انجام داده است و آیا مسافران برای خرید بلیط تک پرواز دوحه محدودیتی دارند یا خیر؟ ? وی گفت: خرید تک پروازی جام جهانی قطر محدودیتی ندارد. علاقه مندان باید در سامانه ثبت نام کنند و بلیت جام جهانی داشته باشند و همچنین واکسینه شوند. همچنین به دستورالعمل های وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنید.

محمدی بخش خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مردم پروازهای ویژه ای برای این سه روز در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند از این فضا استفاده کنند و قطر محدودیتی در این زمینه ندارد. قیمت هایی که اعلام می شود در صورت داشتن تور، هتل و یا ترافیک بین شهری از موضوعات جداگانه ای است که مردم می توانند به آن توجه کنند و با توجه به شرایط بلیط مورد نظر را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید