هزینه پروازهای جام جهانی قطر بالاست


ساعت: 12:32
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906107

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به جام جهانی هزینه در قطر زیاد است. توافق ما این بود که برای همه هواپیماهای ایرانی پولی پرداخت نکنیم و این به نفع مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران به مناسبت سفر به قطر اظهار داشت: به قطر سفر کردیم. در روزهای پنجشنبه و جمعه و به دلیل روابط خوب با همکار قطری تصمیمات خوبی در مورد حمل و نقل و پروازهای جام جهانی گرفته شد.

وی گفت: تا به حال می گفتیم بسته های 90 میلیون تومانی و 100 میلیونی را مردم نخرند و توافق ما با قطر این بود که بلیت رفت و برگشت کمتر از 25 میلیون تومان باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد ما این بود که ایرانی ها به کیش و از آنجا به دوحه بروند و مسابقات مورد علاقه خود را تماشا کنند. این فرصتی برای فوتبال دوستانه است و به زودی بلیت ها با این شرایط ارائه می شود.

قاسمی تصریح کرد: به دلیل جام جهانی قیمت در قطر بالاست. توافق ما این بود که برای همه هواپیماهای ایرانی پولی پرداخت نکنیم و این به نفع مردم است.

وی در خصوص واگذاری مسکن نیز افزود: نظارت مستمر داریم. رئیس جمهور روز پنجشنبه به زنجان می رود و ما می خواستیم که ایشان در آنجا از نهضت ملی مسکن بازدید کنند. آمار دقیق خانه های آماده واگذاری تا پایان سال طی روزهای آینده اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید