هزینه خرید بلیت جام جهانی قطر برای ایرانی ها چقدر است؟

هزینه خرید بلیت جام جهانی قطر برای ایرانی ها چقدر است؟

روز جدید : مرحله دوم بلیت فروشی مسابقات جام جهانی وضعیت متفاوتی خواهد داشت و از روز سه شنبه 26 فروردین 1391 (5 فروردین 1391) آغاز می شود. در این مرحله گروه ها و وضعیت تیم ها مشخص می شود

فروش بلیت های جام جهانی قطر از روز سه شنبه 25 فروردین 1401 آغاز می شود و با توجه به اینکه در مرحله دوم بلیت فروشی، وضعیت اکثر تیم های حاضر در جام جهانی مشخص شده و قرعه کشی گروه ها انجام شده است. انتظار استقبال بیشتر از سوی هواداران را داریم. اما این آخرین فرصت نیست و در چند روز اخیر گزینه لحظه آخری در نظر گرفته می شود تا جای خالی باقی نماند. خود فیفا یک سایت تمیز و مرتب ایجاد کرده است تا هواداران در سراسر جهان بتوانند برای تماشای زنده جام جهانی 2022 قطر بلیط تهیه کنند، اما حدس بزنید من و شما مشکل داریم؟ آفرین! از آنجایی که در مرحله آخر این کار باید هزینه ها با کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت پرداخت شود، ایرانی ها زمان کمی برای خرید بلیط دارند. در عوض هر طور که بخواهید سایت ها، دلال ها و … در اینترنت هستند که ادعا می کنند می توانند برای ایرانی ها برای تماشای بازی های تیم ملی در جام جهانی قطر بلیت تهیه کنند.

بلیت های جام جهانی 2022 قطر توسط فیفا در چند مرحله خریداری می شود. قطر کشور کوچکی است و نمی تواند 1.2 میلیون تماشاگر برنامه ریزی شده برای جام جهانی را در خود جای دهد. اما آمارها نشان می دهد که در مرحله اول فروش بلیت جام جهانی 2022 حدود 1.7 میلیون نفر ثبت نام کردند. در این مرحله کسی مجبور به پرداخت هزینه نبود. وضعیت گروه ها و تیم ها نیز نامشخص است، بنابراین باید به تجربه و آزمون علاقه مندان و حتی دوری دلالان توجه کرد.

مرحله دوم بلیت فروشی مسابقات جام جهانی وضعیت متفاوتی خواهد داشت و از روز سه شنبه 16 آوریل 1401 (5 آوریل 2022) آغاز می شود. در این مرحله گروه ها و وضعیت تیم ها از قبل مشخص شده است تا بدانید تیم ملی کشورمان دوشنبه 29 آبان به مصاف انگلیس می رود. او در هازارد چهارم به مصاف برنده پلی آف اروپا می رود و روز سه شنبه هازارد هشتم در دیداری حساس مقابل تیم ملی آمریکا به میدان می رود. به عبارت دیگر برای تماشای مسابقات مرحله گروهی باید از 20 نوامبر تا 29 دسامبر (حدود 10 روز) به دنبال مکان ها و مکان های برگزاری در قطر بگردید. هنگام خرید بلیت بازی های ایران در جام جهانی قطر، قیمت، غذا و مکان را دنبال کنید.

شماره دو قیمت بلیط مسابقات جام جهانی قطر چقدر است؟

قیمت بلیت جام جهانی 2022 توسط فیفا بین 69 تا 220 دلار تعیین شده است. این رقم برای بازی نهایی به 604 تا 1600 دلار افزایش خواهد یافت. قیمت بلیط بسته به محل برگزاری متفاوت خواهد بود. کلاس اول گران‌ترین و چهارمین ارزان‌ترین صندلی خواهد بود، اما ارزان‌ترین صندلی‌ها را کشور میزبان برای خود قطری‌ها رزرو کرده و 40 ریال معادل 10 دلار دریافت خواهند کرد. قیمت بلیت دسته سوم جام جهانی 2022 2200 ریال قطر معادل 604 دلار خواهد بود. تماشاگران برای بلیط درجه دو باید 3650 ریال معادل 1200 دلار بپردازند. خرید بلیط یک مکان در دسته اول پنج هزار و 850 ریال معادل یک هزار و 606 دلار هزینه دارد.

طبق اعلام فیفا، بلیت های جام جهانی قطر را می توان به صورت یک مسابقه، یک سری ورزشگاه یا یک سری بلیت برای یک تیم خاص خریداری کرد. گزینه بلیط استادیوم به هواداران این امکان را می دهد که روز خاصی را انتخاب کرده و در یکی از چهار استادیوم مختلف برای جام جهانی به استادیوم بیایند. خریداران یک سری بلیط ویژه یک تیم را انتخاب می کنند و برای سه مسابقه در مرحله گروهی هزینه می کنند. شاید برای ما ایرانی ها خرید سه بازی کافی به نظر برسد اما هواداران تیم های قوی تر دوست دارند ریسک کنند و برای هفت بازی بلیت بخرند. اگر تیم محبوب آنها حذف شود، خریدار می تواند با بلیت خود به ورزشگاه بیاید یا بلیت خود را بفروشد.

شماره سه چگونه می توانم بلیط جام جهانی قطر را از ایران بخرم؟

خرید مستقیم بلیت جام جهانی از ایران برای هواداران فوتبال امکان پذیر نیست زیرا به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارند. در سال های گذشته معمولاً فدراسیون فوتبال کشورمان با هماهنگی فیفا پورتال ویژه ای را برای این منظور معرفی می کرد که به دلیل فاصله نسبتاً طولانی تا شروع مسابقات هنوز در دسترس نیست. برخی از سایت ها در قالب دلال و تورگردان مدعی هستند که از هم اکنون به فوتبالدوستان ایرانی برای ثبت نام و خرید بلیت کمک و هزینه دریافت می کنند. مطمئناً اعتماد به آنها خطرناک است و باید دل خود را به دریا بیندازید. یادتان باشد خود فیفا هنوز بالاخره بلیت فروشی جام جهانی قطر را آغاز نکرده است.

شماره چهار قیمت خرید بلیط جام جهانی از یک واسطه چقدر است؟

بلیط های جام جهانی قطر توسط چندین سایت نسبتا معتبر به فروش می رسد. معروف از این جهت که خودشان حرف عجیبی نمی زنند و می گویند فقط از طرف مردم بلیت جام جهانی 2022 قطر را می خرند. طبق قوانین فیفا، هر کسی می‌تواند برای هر مسابقه شش مسابقه بلیت بخرد و در مرحله پرداخت، اگر تنها یکی از این شش مسابقه کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشد، حق پرداخت هزینه‌ها را دارد. همچنین در بخشی از توضیحات در صورت رد درخواست از سوی فیفا، قیمت در اسرع وقت به خریدار عودت داده می شود. نحوه خرید هر چه که باشد تکلیف تماشاگران جام جهانی تنها دو هفته مانده به شروع مسابقات مشخص می شود چرا که فیفا در همان تاریخ بلیت نهایی جام جهانی قطر را صادر خواهد کرد. برای خرید بلیت سه دیدار ایران در مرحله گروهی جام جهانی از این سایت ها باید بین شش میلیون و 234 هزار تن تا 77 میلیون و 235 هزار تن بپردازید. ارزان ترین انتخاب، خرید بلیت درجه سه برای سه بازی مرحله گروهی ایران با هزینه شش میلیون و 234 هزار تن است. صندلی های خریداران این بلیت ها پشت دروازه بازی های ایران در جام جهانی را تماشا می کنند.

هزینه خرید بلیت جام جهانی قطر برای ایرانی ها چقدر است حداقل قیمت بلیت بازی های کامل ایران در مرحله گروهی جام جهانی شش میلیون و 234 هزار تن خواهد بود.

خرید بلیت سه دیدار ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر و در نتیجه نشستن در جایگاه دوم 14 میلیون و 772 هزار تن برای تماشاگران هزینه دارد. صندلی رزرو شده برای این دسته از بلیت ها در گوشه و کنار ورزشگاه قرار دارد، اما اگر می خواهید در دو طرف ورزشگاه مستقر شوید و سه بازی ایران از مرحله گروهی جام جهانی قطر را تماشا کنید، باید پرداخت 19 میلیون و 650 هزار تومان. امکان خرید بلیط VIP نیز وجود دارد. در این صورت برای یک بازی 25 میلیون و 746 هزار تن، برای دو بازی 51 میلیون و 492 هزار تن و برای تماشای هر سه بازی ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر از روی صندلی های VIP ورزشگاه نیاز دارید. ، به 77 میلیون و 235 هزار تومان نیاز دارید. هزینه ها بر اساس 27 هزار و 100 دلار محاسبه می شود و با تغییر وضعیت بازار ارز افزایش و کاهش می یابد.

شماره پنج من کارت اعتباری دارم، چگونه می توانم بلیت جام جهانی قطر بخرم؟

خرید بلیت جام جهانی قطر برای کسانی که مشکلی با کارت های اعتباری و پرداخت اعتباری ندارند آسان است. برای این کار به سایت فیفا به نشانی fifa.com رفته و ثبت نام کنید. سپس Tickets را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. در صفحه بعدی، روی درخواست برای بلیط اینجا کلیک کنید. سپس موس یا انگشت خود را روی گزینه بین المللی قرار دهید و ضربه بزنید. سپس روی Submit کلیک کنید. در صفحه بعدی نحوه فروش بلیط را نشان می دهید. با انتخاب اولین گزینه سمت چپ می توانید بلیط هر بازی را به صورت جداگانه خریداری کنید. بازی های مورد نظر خود را پیدا کنید و روی انتخاب ضربه بزنید.

نسخه بنفش در وسط به شما امکان خرید چهار بسته استادیوم را می دهد. با کلیک بر روی گزینه Show match details می توانید تیم های رقیب را در هر ورزشگاه مشاهده کنید و پس از یافتن بسته مورد نظر بر روی گزینه Select کلیک کنید. گزینه سوم (اولین مورد سمت راست) به شما امکان می دهد بلیط کشورها را بر اساس مراحل صعود آنها خریداری کنید. اگر هر بلیطی را انتخاب کنید، به صفحه ای هدایت خواهید شد. در قسمت Category باید مشخص کنید که می خواهید در استادیوم کجا بنشینید. انتخاب هر دسته مقداری به قیمت نهایی اضافه می کند. سپس تعداد بلیط ها را مشخص کنید. اکنون روی Confirm کلیک کنید و روی دکمه Send My Ticket App در پنجره بازشو کلیک کنید. قیمت نهایی در این پنجره نمایش داده می شود. در صفحه بعدی، اطلاعات خود را وارد کنید، تیم پشتیبانی شده خود را انتخاب کنید و روی دکمه Confirm My Details ضربه بزنید. اگر می خواهید در کنار دوستان و آشنایان خود بنشینید، روی دکمه عضویت در شناسه گروه موجود ضربه بزنید و شناسه گروه را وارد کنید.

اکنون روی دکمه Continue کلیک کنید تا به انتهای صفحه بروید. با انتخاب دسته های دیگر، می توانید شانس خود را برای خرید بلیط (در جای دیگر ورزشگاه) افزایش دهید. در نهایت در انتهای صفحه شرایط فروش را بپذیرید و گزینه Submit your ticket request را بزنید. با این کار ایمیلی حاوی اطلاعات و جزئیات خرید برای شما ارسال می شود. پرداخت به تعویق افتاده است و ممکن است تا آن زمان نتوانید به نداشتن مستر کارت یا سایر کارت اعتباری بین المللی فکر کنید. برخی از وب سایت ها در ایران با هزینه 500000 تنی همین اقدامات را انجام می دهند.

شماره شش پس از خرید بلیط جام جهانی قطر چه باید کرد؟

خرید بلیت جام جهانی قطر تا دو هفته مانده به شروع بازی ها تکمیل می شود. فیفا بلیط نهایی را در آن زمان چاپ خواهد کرد. تا آن زمان باید به پاسپورت، ویزا، محل اقامت و … فکر کنید. شرایط خاص تاج نیز ماجراجویی خاص خود را دارد. به عنوان مثال، شما باید یک آزمایش PCR، یک آزمایش آنتی بادی، یک کارت واکسن معتبر و بین المللی ارائه دهید. قطر در حال حاضر واکسن برکات را به رسمیت نمی شناسد. برای دریافت ویزای قطر به پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه، عکس چهار نفره، رزرو بلیط دو طرفه، کوپن هتل، حساب بانکی تایید شده و ۷۵ دلار پول نقد نیاز دارید. اگر قصد سفر با تور قطر را دارید، کمترین قیمت آژانس های مسافرتی ایرانی در شرایط عادی برای اقامت سه شب و چهار روزه حدود 12 میلیون تن است که البته شامل خدماتی مانند صبحانه، بیمه مسافرتی، تور خرید می شود. ، ترانسفر فرودگاهی، راهنمایی و دریافت ویزای توریستی. اگر قصد تماشای هر سه بازی ایران در جام جهانی 2022 را دارید، باید حداقل روی اقامت 10 روزه حساب کنید.

رئیس کمیسیون گردشگری و یکی از اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر چند ماه پیش به تجارت نیوز گفت: هزینه خرید بلیت سه دوره مقدماتی جام جهانی ایران در قطر به ازای هر نفر بدون هزینه پروازها، هتل ها و خدمات دیگر حدود 22 میلیون تن است، اما اگر مجموع قیمت بلیط تماشای بازی ها، پروازها، هتل ها و خدمات را در نظر بگیریم، به ارقامی مانند پنج هزار و 600 دلار می رسیم که می شود حدود 150 دلار. میلیون تن اما بررسی های بیشتر نشان می دهد اقامت آپارتمان های اکونومی معادل هتل های دو ستاره به صورت گروهی امکان پرداخت شبی دو، سه میلیون تن را دارد. اگر بیشتر دارید، ویلاهای ام الصلال نیز پیشنهاد می شود که برای هر نفر شبی 400 تا 500 هزار تن هزینه خواهد داشت. قیمت بلیط رفت و برگشت قطر از ایران بین 10 تا 15 میلیون تن است، یعنی حدود شش میلیون تن برای سفر و شش میلیون تن برای پروازهای دو طرفه.

دیدگاهتان را بنویسید