هدف از جدول قطر ساماندهی تماشاگران ایرانی در جام جهانی است/ درصدد افزایش سهمیه بلیت ایران هستیم.


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823418

تشکیل کمیسیون جام جهانی با حضور وزیر ورزش، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر امور خارجه و وزیر صمت.

سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان از تشکیل جدول قطری در وزارت ورزش و جوانان برای جام جهانی 2022 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدحسن تقی زاده، سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، هدف از برگزاری این میز را هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های مختلف وزارت جوانان عنوان کرد. . ورزش و جوانان شرکت کننده در جام جهانی یکی از نمایندگان نایب رئیس شرکت کننده در جام جهانی و فدراسیون فوتبال است. با توجه به ورزشي بودن جام جهاني و همچنين توان اجرايي جوان وزارت ورزش و جوانان، پيشنهاد ايجاد مقر ويژه جام جهاني در قطر براي وزارت ورزش و جوانان را داده ايم.

رئیس دفتر روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: برای این منظور کمیسیون متشکل از وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر امور خارجه .

تقی زاده ادامه داد: وظایف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در قالب ساماندهی تماشاگران حاضر در ورزشگاه دیده شد که شامل قبل، حین و بعد از مسابقه می شود. در این راستا مواردی از جمله اقدامات تهیه بلیط، تهیه لباس برای تماشاگران، تهیه پرچم و راهنمایی هموطنانی که قصد دارند مسابقات را از نزدیک دنبال کنند، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به سود برخی افراد از جام جهانی قطر گفت: متأسفانه اخیرا شاهد هستیم که برخی سایت ها و شبکه های مجازی اقدام به کلاهبرداری بلیط می کنند. این سایت ها با ارقام نجومی ثبت شده اند و تاکنون هیچ اطلاعیه ای برای ثبت از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام نشده است.

سرپرست معاونت امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از اهداف اصلی ما راه اندازی دفتر اطلاع رسانی در قطر برای اطلاع رسانی به مردم از اتفاقات جام جهانی است. ما در وزارت ورزش و جوانان برای آموزش افکار عمومی تلاش می کنیم.

تقی زاده گفت: ارتقای سطح آگاهی مسئولان از دیگر اهداف این سفره است. قصد داریم با گرد هم آوردن کارشناسان این حوزه، این جدول را به مرجعی برای تصمیم گیران کشور تبدیل کنیم. ما کمیته امور بین‌الملل به وزارت ورزش دستور داده‌ایم تا تمامی رویدادها، گزارش‌ها و اخبار جام جهانی قطر اعم از ورزشی، سیاسی و اجتماعی را به طور مستمر رصد کند و بولتن‌های هفتگی را برای ارائه به این جدول آماده کند.

وی ادامه داد: در این میز سعی داریم از توان فدراسیون فوتبال برای افزایش سهمیه هواداران هواداران استفاده کنیم تا هموطنان بیشتری از این اتفاق بهره ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید