سهمیه تماشاگران جام جهانی ایران اعلام شد

سهمیه تماشاگران جام جهانی ایران اعلام شد

روز جدید رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از تفاهم با قطری ها برای ایجاد دفتر مشترک بین دو کشور با هدف توسعه روابط حمل و نقل و رفع فوری مشکلات خبر داد.

جاسم بن السیف السلیطی وزیر حمل و نقل قطر به همراه هیئت همراه با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دیدار و درباره موضوعات مختلف گفت وگو کرد.

در این دیدار توسعه روابط دو کشور در زمینه حمل و نقل دریایی، هوایی و بین المللی مورد تاکید قرار گرفت. همچنین در این دیدار موضوعات مختلف مربوط به جام جهانی و تسهیل سفر و اقامت ایرانیان در این ایام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه نماینده وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که قطر برای هر بازی جام جهانی 7500 بلیت به ایران اختصاص داده است. همچنین در این جلسه اعلام شد که در 6 ماهه نخست امسال حجم مبادلات کالای ایرانی از بنادر بوشهر و دیر به بنادر قطر 20 درصد افزایش داشته است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر وجود فرصت های فراوان همکاری بین ایران و قطر، بر ایجاد دفتر مشترک دو کشور برای همکاری در حوزه حمل و نقل تاکید کرد.

وزیر حمل و نقل قطر همچنین روابط دو کشور را برادرانه و عمیق دانست و ایجاد دفتر مشترکی را که به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی ایران پیشنهاد شد، برای توسعه این روابط ضروری دانست. .

دیدگاهتان را بنویسید