لجر نانو اس و نانو ایکس را از کجا بخریم؟ راهنمای خرید Ledger Nano SX

ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790092

در این مقاله علاوه بر یادگیری نکات مهم، بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کیف پول سخت افزاری را به شما عزیزان معرفی می کنیم، مراقب شبکه داتیس باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اگر تصمیم به خرید کیف پول سخت افزاری دارید Ledger nano s یا Ledger Nano X آیا تا به حال فکر کرده اید از کجا بخرید؟ در این مقاله علاوه بر یادگیری نکات مهم، بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کیف پول سخت افزاری را به شما عزیزان معرفی می کنیم، مراقب شبکه داتیس باشید.

Ledger Nano S و Ledger Nano X.

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال کار می کنید و سرمایه خود را در ارزهای رمزپایه نگهداری می کنید، باید با اصطلاح پورتفولیو آشنا باشید و دارایی های خود را در پورتفولیو مدیریت و ذخیره کنید. البته کیف پول ها به انواع نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند که مدل های نرم افزاری بر روی گوشی یا کامپیوتر شما نصب می شود و کلید خصوصی را در فضای ذخیره سازی دستگاه شما ذخیره می کند و کیف پول های سخت افزاری یا کلید خصوصی سرد ذخیره شده بر روی تراشه های امن و ایمن و همچنین از شما در برابر هک و تحریم محافظت کنید.

یکی از معروف ترین برندها کیف پول سخت افزاری لجر یا لجر است که دو محصول پرطرفدار آن لجر نانو s یا لجر نانو ایکس هستند که توانسته اند در سال های گذشته به رکورد فروش بیش از 3 میلیون نفر دست یابند.

لجر سعی کرد امنیت و سهولت استفاده را در طراحی پرتفوی های خود در نظر بگیرد که منجر به گزارش هایی مبنی بر نفوذ به سبدهای این شرکت نشد.

اگرچه هر دو مدل نمونه کارها رجیستر هستند، اما تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد، مانند بحث فناوری ارتباطات و فضای ذخیره سازی و … که باعث می شود ما بین ledger nano s یا ledger nano x Ledger nano X یکی را انتخاب کنیم تا با توجه به شرایط خود انتخاب کنیم. .

کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسته به طراحی و ساختار تولید شده، از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند، اما اگر ارز دیجیتال خاصی دارید که ذخیره آن در کیف پول سخت‌افزاری برای شما مهم است، باید آن را از وب‌سایت رسمی سازنده خریداری کنید. اینو ببین به عنوان مثال، اخیراً شیبا رمزارز بسیار محبوب بود و بسیاری از کاربران از ما در مورد پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از سبد سخت افزاری Shiba Inu Ledger NanoS سوال کردند که با توجه به تعریف این توکن در شبکه اتریوم و Ledger NanoS پاسخ مثبتی داشت. از شبکه اتریوم و ERC20 پشتیبانی می کند. پس نتیجه می گیریم که قبل از خرید کیف پول سخت افزاری باید بررسی کنید که آیا این کیف پول رمزهای عبور شما را پشتیبانی می کند یا خیر!

در نهایت، آخرین عاملی که باید در نظر بگیرید، موضوع قیمت است، زیرا اکنون می توانید از بین سبدهای موجود، گزینه های مناسب را انتخاب کنید و با توجه به بودجه و قیمت، زمان انتخاب بهترین کیف پول فیزیکی و سرد فرا رسیده است. . اگرچه گرانی لزوما دلیل برتری نیست، اما در این زمینه توصیه می کنیم که خسیس نباشید، زیرا سرمایه و دارایی خود را در این دستگاه حفظ خواهید کرد.

کیف پول ها در اندازه های فیزیکی و ظاهری متفاوت هستند، به عنوان مثال برخی از کیف پول های سخت افزاری لجر دارای موجودی و ارز بدنه خود هستند، اما به عنوان مثال Ledger Nano S نیست و فقط دارای نمایشگر سفارشی سازی است.

یکی از سوالاتی که ذهن خریداران را به هیجان می آورد این است که لجر نانو اس و لجر نانو ایکس را از کجا بخریم؟ چگونه مطمئن باشیم که کیف پول اصلی و … را دریافت می کنیم که در زیر به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

لجر نانو اس و نانو ایکس را از کجا بخریم؟

بهترین راه برای خرید کیف پول سخت افزاری لجر استفاده از فروشگاه های معتبر است. فروشگاه اینترنتی شبکه داتیس (www.datisnetwork.com) با سالها تجربه در زمینه ارزهای رمزنگاری شده و نماد اعتماد الکترونیک، اکنون بهترین مکان برای خرید کیف پول های سخت افزاری واقعی است.
شبکه داتیس تضمین می کند که کیف پول اصلی را دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کیف پول ها و سوال در مورد نحوه تشخیص اصالت می توانید با شماره 02165361915 تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهد.

فروشگاه داتیس نتورک دارای نماد اعتماد الکترونیک و جواز کسب می باشد و می توانید به صورت حضوری نیز اقدام به خرید نمایید.

برای خرید لجر نانو اس و لجر نانو ایکس به لینک های زیر مراجعه کنید:

خرید لجر نانو اس

لجر نانو ایکس را بخرید.

نتیجه

در نهایت، می‌خواهیم به شما بگوییم که چه چیزی بین Ledger Nano S و Ledger Nano X بهتر است. این دو کیف پول از نظر پشتیبانی از ارزهای دیجیتال یکسان هستند و از بیش از 2000 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. اگر قصد دارید ارزهای خود را برای مدت طولانی داشته باشید و فقط آن را نگه دارید، لجر نانو گزینه بهتری است، و اگر تصمیم دارید روزانه یا هر چند روز یکبار معامله کنید، بهتر است به لجر نانو ایکس بروید.

برخی از کیف پول ها از طریق کابل به سیستم و تلفن متصل می شوند، در حالی که برخی دیگر از روش های ارتباطی جدیدتر مانند بلوتوث پشتیبانی می کنند. کیف پول Ledger Nano X از طریق بلوتوث قابل اتصال است، در حالی که Ledger Nano S فقط از طریق کابل به سیستم متصل می شود.

برای مشاهده مدل های مختلف کیف پول سخت افزاری و خرید اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:
یک کیف پول سخت افزاری بخرید

در این مقاله سعی شده است اطلاعات کاربردی در مورد کیف پول های سخت افزاری در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیال راحت تری کیف پول فیزیکی خریداری کنید. در صورت داشتن سوال در مورد خرید کیف پول سخت افزاری می توانید با کارشناسان شبکه داتیس به صورت رایگان با شماره 02165361915 تماس بگیرید، ما همیشه همراه شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید