پروفیل های ساختمانی و صنعتی ارزان را از کجا بخریم؟

پروفیل های ساختمانی و صنعتی ارزان را از کجا بخریم؟

دو نوع پروفیل رایج به نام های صنعتی و ساختمانی شناخته می شوند که در ادامه این مقاله شما را با این انواع پروفیل آشنا می کنیم و سپس با اشاره به قیمت پروفیل ساختمانی و صنعتی را به صورت لحظه ای مشاهده کنید در آن، خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مشخصات صنعت

بارزترین ویژگی و تفاوت این پروفیل ها شکل آنهاست که مربعی بوده و ضخامت آن از 10 تا 400 میلی متر متغیر است. ضخامت زیاد پروفیل های صنعتی باعث می شود قابلیت جوش و کیفیت جوش آن ها در سازه های بزرگ بالا باشد.

با اتصال و جوش دادن سایر لوازم جانبی به آنها امکان طراحی را برای حرفه ای ها فراهم می کند که یکی از نقاط قوت پروفیل های سنگین است. البته در برخی موارد با استفاده از پیچ و مهره نیز اتصال برقرار می کنند.

پروفیل صنعتی در کیفیت های مختلف تولید و به فروش می رسد. اما چیزی که کارشناسان می خواهند یک نمایه برتر است. اما در مواردی که حساسیت کار کمتر باشد می توان از پروفیل های بی کیفیت نیز استفاده کرد.

کاربرد پروفیل صنعتی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم پروفیل های صنعتی در شکل ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و به دلیل همین تنوع کاربرد وسیعی دارند. به عنوان مثال در کنار پله ها از فنس کشی مناطق صنعتی و یا حصارکشی زمین ها استفاده زیادی می شود.

توجه داشته باشید که از پروفیل های صنعتی با مقاطع بزرگتر در صنعت ساختمان با نام قوطی استفاده می شود. ضخامت باکس ها از 1.5 تا 8 میلی متر متغیر است و برای ساخت ستون و اسکلت فلزی استفاده می شود. در برخی موارد پروفیل هایی با خواص و استحکام بالایی ساخته می شوند که در این صورت می توان از آن ها در شاسی خودروهای بزرگ و نفت کش ها استفاده کرد.

برخی از کاربردهای دیگر پروفیل های صنعتی:

1- استفاده از پروفیل مربع در صنعت خودرو

2- استفاده از پروفیل در ساخت پایه میز و صندلی

مشخصات ساخت و ساز

همانطور که از نام آن پیداست، پروفیل های ساختمانی در بین کارگران ساختمانی بسیار محبوب هستند. این پروفیل ها معمولا در ساخت در و پنجره و یا استحکام دیوارها کاربرد دارند. این پروفیل ها با خمش با استفاده از غلتک تولید می شوند. و درزهای آنها نیز جوش داده شده است. از جمله پروفیل های مهم مورد استفاده در ساختمان می توان به :

1. جعبه استیل

این پروفیل به شکل جعبه مربع یا مستطیل شکل است و در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. یک جعبه فولادی در شکل زیر نشان داده شده است.

2. نمایه پنجره

از این پروفیل ها در ساخت پنجره ها استفاده می شود که به پروفیل های محافظ، دو لبه و تک لبه نیز معروف هستند.

3. پروفیل لولای در

این پروفیل ها شکل خاصی دارند که هنگام ساخت چهارچوب درب از آن استفاده می کنند. پروفیل های فرانسوی و رومی دو نوع مهم پروفیل لنگه درب هستند.

هزینه پروفیل های صنعتی و ساختمانی

حال که با تفاوت پروفیل های صنعتی و ساختمانی آشنا شدید، بهتر است آن را بررسی کنید قیمت پروفیل صنعتی در سایت آهن اسپات بیایید پرداخت کنیم و آنها را با هم مقایسه کنیم. قیمت پروفیل ها را می توان یکی از عوامل متمایز کننده پروفیل های صنعتی و ساختمانی دانست. از آنجایی که پروفیل ها انواع مختلفی دارند، قیمت هر کدام با توجه به شرایط و ویژگی های مختلف متفاوت است.

شکل، کیفیت و نوع پروفیل در قیمت پروفیل ساختمان تاثیرگذار است. علاوه بر این مسائل، تغییرات نرخ ارز، قیمت جهانی فولاد و ورق سیاه، قیمت تمام شده تجهیزات، سیاست های مالی و اقتصادی دولت و همچنین کارخانه تولیدی بر قیمت پروفیل تاثیرگذار است که باز هم تفاوتی بین پروفیل های صنعتی و ساختمانی .

قیمت پروفیل صنعتی یکی از فاکتورهای مهم در خرید است که هم برای مشتری و هم برای فروشنده بسیار مهم است. قیمت پروفیل صنعتی مستقیماً بر هزینه نهایی پروژه تأثیر می گذارد، بنابراین اگر قصد خرید پروفیل ممتاز با قیمت بالا را دارید، باید از کیفیت آن مطمئن باشید. تفاوت هزینه پروفیل صنعتی و ساختمانی در این است که ظاهر صنعتی آن همیشه در حال تغییر است و بیشتر از هزینه پروفیل ساختمانی است. در اینجا باید بگوییم که قیمت پروفیل صنعتی به قیمت ورق مشکی استفاده شده در تولید آن بستگی دارد.

یکی از تفاوت های اصلی پروفیل های صنعتی و ساختمانی ابعاد آنهاست. پروفیل صنعتی به دلیل کاربردهای متفاوت از ابعاد و ضخامت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل مقاومت و استحکام آن بیشتر از پروفیل های ساختمانی است. به دلیل سایز بزرگ در طرح های بزرگ استفاده می شود. شما می توانید قیمت پروفیل صنعتی و ساختمانی را با توجه به نیاز خود در سایت آیرون اسپات مشاهده نمایید.

اتو در سایت با قیمت حساب جاری را ببینید و سایر فلزات بدون واسطه خرید خود را سودآور کنید.

مزیت بزرگ این سایت نسبت به سایر مجموعه های مشابه؛ به روز رسانی قیمت روزانه، اطلاعات کامل محصول و پشتیبانی بسیار قوی. با کلیک بر روی هر محصول می توانید اطلاعات مفیدی در مورد آن مانند سازنده، نحوه ساخت محصولات و کیفیت آنها به دست آورید.

تحلیلگران و سرمایه گذاران آهن می توانند از نمودارهای قیمت لحظه ای آهن برای تجزیه و تحلیل طیف گسترده ای از اوراق بهادار و پیش بینی حرکات آتی قیمت استفاده کنند. در نهایت، شما می توانید با تجزیه و تحلیل بنیادی تصمیم سرمایه گذاری بهتر و جامع تری بگیرید.

یکی از مزیت های سایت آهن اسپات ارزیابی پروژه های عمرانی می باشد. عملکرد این قسمت این است که با مراجعه به صفحه محصول می توانید قیمت ها را بر اساس وزن محاسبه کنید. سپس با ضرب پروفایل مورد نیاز در قیمت، می توانید نمای کلی از قیمت نهایی پروژه خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید