استعلام قیمت انواع پروفیل قوطی و پروفیل باز در آهن 118

استعلام قیمت انواع پروفیل قوطی و پروفیل باز در آهن 118

یکی از مقاطع مهم فولادی، مشخصات و- پروفیل نوعی مقطع فولادی است که دارای مشخصات مقطع ثابت و طول زیاد است. این محصول در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در صنایعی مانند ساختمان سازی، خودروسازی، کشتی سازی، تولید میز و مبلمان اداری و … کاربرد دارد. پروفایل بر اساس جنسیت به دسته های مختلفی تقسیم می شود. بنابراین هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارند. بنابراین اولین عاملی که هزینه پروفیل مواد را تعیین می کند و دیگری ضخامت آن است. نوع پروفایل نیز در تعیین قیمت موثر است. بنابراین قیمت انواع پروفیل قوطی و پروفیل باز با یکدیگر متفاوت است. پروفیل ها به صورت پروفیل باز و بسته ساخته می شوند. انواع آن در وزن ها و مواد مختلفی مانند فولاد، آلومینیوم، فولاد و … تولید می شود. در این قسمت در مورد هزینه انواع پروفیل و سایر ویژگی های آنها صحبت می کنیم. آچان 118 یکی از قطب های مطمئن فروش انواع پروفیل با قیمت مناسب می باشد. برای استعلام قیمت این مجموعه با ما همراه باشید.

قیمت پروفیل قوطی

جعبه پروفایل یکی از انواع پروفایل است. قیمت پروفیل قوطی با توجه به نوع و اندازه آن متفاوت است. این محصول به طور گسترده در صنعت ساختمان استفاده می شود. بنابراین از پروفیل باکس در دسته پروفیل های ساختمانی استفاده می شود. این پروفیل معمولا وزن کم و مقاومت بالایی دارد و در صنایع دیگر نیز استفاده می شود. پروفیل باکس انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر کدام می پردازیم:

قوطی صنعتی: پروفیل قوطی صنعتی یکی از انواع پروفیل قوطی می باشد. این محصول به پروفیل سنگین نیز معروف است و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود کاربردهای مختلفی در سازه های بزرگ مانند سازه های پل، تابلوهای تبلیغاتی، صنایع نظامی و … دارد. از طرفی از این پروفیل در ساخت مزارع عظیم، ماشین آلات و … نیز استفاده می شود. ابعاد بزرگ و استحکام بالا از جمله ویژگی های اصلی این محصول است. بنابراین ظرفیت باربری و استحکام کششی عالی دارد.

جعبه مبلمان: پروفیل جعبه مبلمان به پروفیل نور نیز معروف است. از آنجایی که این محصول دارای ویژگی های خوبی است در تولید مبلمان، دوچرخه، لوازم خانگی، اگزوز، آپارتمان و … کاربرد دارد. این پروفیل قیمت مناسبی دارد و بر اساس وزن قیمت گذاری می شود.

جعبه گالوانیزه: پروفیل جعبه گالوانیزه در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. بنابراین در مواردی که مقاومت در برابر خوردگی مهم است از این پروفیل استفاده می شود. این محصول در صنایع کشاورزی، گلخانه ها و … کاربرد دارد.

قیمت پروفایل قسمت های باز

نوع دیگری از پروفیل ها، بخش های باز نامیده می شوند. این نوع پروفیل ها دارای سطح مقطع باز هستند و به همین دلیل به این نام معروف هستند. خود پروفیل ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و بر اساس ضخامت و ابعاد دسته بندی می شوند. از رایج ترین آنها می توان به پروفیل Z، پروفیل دوطرفه و یک طرفه آبرو اشاره کرد. قیمت فروش پروفیل مقاطع باز بستگی به ضخامت آنها دارد.

این پروفیل ها دارای ضخامت های متفاوتی هستند. این محصول در موارد مختلف به خصوص در ساختمان سازی کاربرد دارد. از آنها برای ساخت در و پنجره در نمای ساختمان استفاده می شود. در این میان پروفیل Z برای ساخت انواع سقف ساختمان های بزرگ مانند سوله، سالن های ورزشی، انبارها و پارکینگ ها استفاده می شود. دسته بندی این محصولات شامل پروفیل هایی مانند تیرآهن، تسمه، میلگرد، نبشی، ناودانی، سپر و … می باشد.

پروفیل Z در ساخت و ساز و سوله نیز کاربرد دارد. به طور کلی استفاده از این نوع پروفیل در سازه های بزرگتر رایج تر است. برای خرید انواع و پرس و جو قیمت پروفایل قسمت های باز اتو تماس 118 با کیفیت و قیمت مناسب.

دیدگاهتان را بنویسید