لزوم تقویت نظارت شهرداری اهواز بر کامیون های حمل زباله


ساعت: 17:38
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822664

مسعود فلاحی گفت: شهرداری اهواز باید نظارت جدی بر خودروهای حمل زباله و نخاله های ساختمانی داشته باشد تا در هنگام تردد در خیابان ها و سطح شهر و برخورد قانونی با رانندگان متخلف تخلیه نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، مسعود فلاحی فرماندار اهواز روز یکشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت و کنترل ولیعهد در سالن اجتماعات استانداری اهواز اظهار داشت: تمامی شهرداری ها در مناطق مختلف اهواز ظرف یک ماه با اولویت مناطق 5. ، 4 و 6 برای جمع آوری نخاله های ساختمانی.

وی افزود: شهرداری اهواز باید نظارت جدی بر زباله ها و نخاله های ساختمانی داشته باشد تا در هنگام تردد در خیابان ها و سطح شهر و برخورد قانونی با رانندگان متخلف تخلیه نشود.

فرماندار اهواز گفت: پلیس راهور باید کامیون های زباله و نخاله های ساختمانی را که اصول ایمنی را رعایت نمی کنند توقیف کند.

فلاحی ادامه داد: رستوران ها و هتل ها در دفع زباله و ضایعات غذایی باید نکات بهداشتی را رعایت کنند و اتحادیه های صنفی و بهداشت و درمان نظارت لازم را داشته باشند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب هوای آزاد گفت: نظافت و پاکسازی مسیل ها و مسیل های روباز به صورت ماهانه در مناطق شهری و روستایی انجام شود. در بازدید از مناطق 5 و 6 وضعیت خوبی ندارند و باید قبل از عید فطر تمیز شوند.

رئیس سازمان مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز با اشاره به آئین های لیالی قدر گفت: در این شب ها باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

فلاحی بر نظارت بر وضعیت نامناسب بهداشت و نظافت در برخی مدارس اهواز تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش مناطق برای حفظ سلامت دانش آموزان باید به این وضعیت رسیدگی کند.

وی در خصوص زباله های عفونی در بیمارستان ها گفت: زباله های عفونی به صورت سنتی در برخی بیمارستان ها ریخته و تخلیه می شود. دستگاه های مناسب باید با اعزام اکیپ در این خصوص نظارت لازم را داشته باشند.

استاندار اهواز افزود: در بحث پسماند شهردار باید شیوه های مختلف مدیریت پسماند را به شهروندان آموزش دهد.

فلاحی با اشاره به مشکلات سگ های ولگرد و تعداد زیاد سگ گزیدگی در اهواز افزود: شهرداری اهواز در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اما مدتی است که عملکرد خوبی در جمع آوری سگ های ولگرد نداشته است. بهتر. “

وی گفت: ادارات و دستگاه هایی که جلسات کوتاه مدت در حوزه بهداشت و درمان و اجرای تصمیمات برگزار می کنند به مراجع قانونی و مراکز قضایی معرفی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید