لزوم توجه وزارت آموزش و پرورش به راه اندازی دانشگاه فرهنگیان

لزوم توجه وزارت آموزش و پرورش به راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در چابهار

به گزارش روزنو، موین الدین سعیدی در تذکر شفاهی خود گفت: ما قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و یک نخ از کارگزاران صادق نظام را با همه دنیا و مردم معاوضه نخواهیم کرد.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و کسرغند در مجلس به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد: پروژه چابهار و ورزشگاه کنارک آینه جوانان این منطقه شده است و به گفته مردم منطقه صبر داریم. با ایوب ع) نداریم. برای ساخت این دو پروژه که الان در حال تبدیل شدن به عتیقه هستند چقدر باید منتظر بمانیم؟

وی به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد که محور نیکشهر به قصر گند، چابهار به نوبندیان و دیگر جاده های حوزه انتخابیه من ارتقا یابد. به مردم این منطقه صبر عطا کن.

ساعدی به رئیس جمهور یادآور شد: رئیس جمهور انقلابی، توسعه سواحل مکران مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون در نظر گرفتن ویژگی های انسانی در این حوزه امکان پذیر نیست. شما قول داده اید از ظرفیت نیروی انسانی انقلابی و متدین منطقه بیش از پیش استفاده کنید. چرا؟«به فرموده حضرت آقا مردم هر منطقه اولین توسعه دهنده این منطقه هستند، تا کی می خواهید ظرفیت بی بدیل انسانی سواحل مکران را نادیده بگیرید؟

وی به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: به وعده خود مبنی بر تاسیس دانشگاه فرهنگیان در چابهار عمل کنید و سهمیه دانشگاه را به روال گذشته بازگردانید.

این نماینده در مجلس یازدهم به وزیر بهداشت یادآور شد: با وجود احداث بیمارستان کنارک توسط نیروی دریایی ارتش هیچ اقدامی برای تجهیز آن صورت نگرفته است، ظلم مردم استان را در خصوص درمان و وضعیت فاجعه بار چابهار ببینید و ببینید. بیمارستان های نیکشهر «خودت را بگذار جای این مردم

دیدگاهتان را بنویسید