لزوم تسریع در راه اندازی ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا

استاندار فارس تاکید کرد؛

استاندار فارس در جریان بازدید سرزده از شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا، بر لزوم تسریع در راه اندازی ناحیه آموزش و پرورش این شهر تاکید کرد.


به گزارش

خبرگزاری موج

فارس

، محمدهادی ایمانیه در جریان این بازدید سرزده، با اشاره به مسائل مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و کمبود مدارس در صدرا افزود: بر همین اساس ظرف دو هفته آتی با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین اداره کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان با شهرداری و شرکت عمران و توسعه شهر صدرا، عملیات ساخت ۱۷ مدرسه و هنرستان در این شهر آغاز خواهد شد.

 وی در ادامه به کمبودهای بهداشت و درمان در این شهر نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شهرداری صدرا و شرکت عمران و توسعه برای حل معضلات بهداشت و درمان این شهر تفاهم‌نامه‌ای امضا خواهند کرد؛ طی دو هفته آینده مسائل مرتبط با بهداشت احصاء و برای رفع اعلام می‌گردد.

 

استاندار فارس، ابراز امیدواری کرد که با افتتاح فاز نخست بیمارستان دولتی خاتم الانبیاء (ص) در صدرا، مسیر خدمت‌رسانی به مردم صدرا و شیراز هموارتر شود.


 نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگری از سخنان خود یکی از معضلات و مشکلات اساسی را زمین خواری و کوه‌خواری عنوان کرد و اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با کوه‌خواری و زمین خواری، شهرداری صدرا و شرکت عمران اقداماتی در این زمینه انجام داده‌اند اما این اقدامات کافی نیست لذا مقرر شد با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و استفاده از ابزارهای پیشرفته و به روز و استفاده از پهپاد، محدوده نظارت‌ها توسعه و گسترش یابد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید