لزوم تسریع در راه اندازی سامانه شفافیت مالی شهرداری بوشهر


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904916

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر خواستار تسریع شهرداری در ایجاد سامانه شفافیت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس ایمان زندی نیا،عضو شورای اسلامی شهر بوشهر در صحن علنی این شورا، اظهار داشت: در راستای شفاف سازی کلیه امور مالی، قراردادها، مناقصات، مناقصات، پروژه ها، مصوبات و ضوابط و مقررات شهرداری. شهرداری تصمیم گرفته است که سامانه شفافیت تا مردادماه امسال آغاز شود.

وی در ادامه افزود: به دلیل برخی مشکلات نرم افزاری هنوز این سامانه راه اندازی نشده است، لذا از شهردار تقاضا دارم این موضوع را در دستور کار قرار داده و هر چه سریعتر این سامانه را راه اندازی کنند چرا که این گام مهمی در جهت شفاف سازی و تحول است. کمون در یک اتاق شیشه ای خواهد بود.

این عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به الزام شهرداری ها برای پیوستن به سامانه دولت الکترونیک گفت: اکنون چندین شهرداری کلانشهرهای کشور به این سامانه متصل شده اند که با توجه به راه اندازی نرم افزار رایانه ای صفا در شهرداری بندر بوشهر و زیرساخت های خوبی که فراهم می کند برای الکترونیکی شدن خدمات توسعه شهری وجود دارد. از شهرداری تقاضا دارم برای عضویت در سامانه دولت الکترونیک برنامه ریزی لازم را انجام دهد تا شهروندان به راحتی و در کمترین زمان ممکن بدون معطلی و مراجعه حضوری پیگیری کنند و تا حد امکان شاهد رضایت آنها باشیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید