ساختمان دبیرستان های صدرا در استان هرمزگان فرسوده است/ نیاز به حمایت اداره کل آموزش و پرورش برای نوسازی این مدارس

وی در ادامه افزود: رابطه آموزش با رشد و گسترش فرهنگ و تحول جوامع به گونه ای است که می توان گفت پایه های فرهنگ، رشد و پویایی و پیشرفت جامعه در آموزش و پرورش نهادینه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تشریح وضعیت زیرساختی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی استان هرمزگان، اظهار داشت: ساختمان دبیرستان های دخترانه صدرا در بندرعباس، شهرک های میناب و همچنین دبیرستان های دخترانه و پسرانه رودان است. نیمه تخریب شده و نوسازی این مدارس نیازمند حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان است.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه زمین برای ساخت مدرسه در شهرهای بندرعباس، میناب و رودان آماده است گفت: برای این منظور مکاتباتی انجام شده و به نتیجه رسیده ایم. اما برای ساخت این مراکز آموزشی با مشکل مواجه هستیم که با تعامل با اداره اصلی نوسازی و تجهیز مدارس امکان پذیر است.

حجت الاسلام محسن بختیاری مدیر امور طلاب و روحانیون مدرسه صدرا اجرا و تحقق سند تحول بنیادین در مدارس صدرا طی تفاهم نامه همکاری و همدلی را از تاکیدات وزیر آموزش و پرورش قرائت کرد و گفت: از شروع کار تا الان شاهد روحیه همدلی در بین آموزش و پرورش و سازمان مدارس صدرا بوده ایم و تاکنون احساس نکرده ایم که با غریبه ای روبرو هستیم که ماهیت کار را درک نمی کند.

وی با بیان اینکه ارتباط سازمان تبلیغات و آموزش دو طرفه است، گفت: اولین ورود ما به آموزش و پرورش استان هرمزگان در قالب طرح آموزشی برای مربیان بود.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید