سقف وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده هرمزگان 350 میلیون تن است.


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817744

رضایی سقف وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان را 350 میلیون تن و در سایر شهرها 300 میلیون تن عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان صبح امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار هرمز؛ وی گفت: این وام در مرکز استان 350 میلیون تن و در شهرستان ها 300 میلیون تن است.

رضایی ادامه داد: وام بدون سپرده است و فقط باید اموال صادر شود، سپس بانک مسکن وام را بازپرداخت می کند، نرخ سود وام بین 9 تا 12 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در تشریح جزئیات اخذ تسهیلات بافت فرسوده گفت: کلیه مالکان و انبوه سازانی که در محدوده بافت فرسوده، سکونتگاه های غیررسمی و بافت تاریخی اقدام به ساخت و ساز کرده اند و مالکانی که شماره ثبت آنها درج شده است. بافت هدف ابزار را دریافت کرده اند و پروژه آنها حداقل 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از دو طریق می توانند برای تجهیزات پارچه فرسوده اقدام کنند.

رضایی همچنین اعلام کرد: یکی از راه های دریافت وام تعمیر بافت فرسوده مراجعه مردم به پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی و سامانه ثبت نام مسکن حمایتی و ثبت نام با انتخاب بافت فرسوده است. گزینه مسکن

وی افزود: روش دیگر این است که افراد مستقیماً به سایت شرکت بازآفرینی شهری ایران و facility.udrc.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را برای دریافت تسهیلات نوسازی پارچه فرسوده طی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین با اشاره به وام سپرده مسکن موقت در استان خاطرنشان کرد: میزان وام سپرده در بندرعباس 45 میلیون تن با نرخ 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید