ساخت مدارس چند منظوره در دستور کار سازمان نوسازی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918035

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد؛

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طراحی و ساخت مدارس چندمنظوره متناسب با آموزش متوازن دانش آموزان با توجه به حوزه های شش گانه آموزش و پرورش در دستور کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی و امور عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ حمیدرضا خانمحمدی در جلسه شورای معاونین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: حضرت فاطمه (س) بانوی مجاهدی بود که در راه بود. جهاد و مجاهدت در تمام طول عمر ایشان و ما به عنوان مدیران مکتب اهل بیت (علیهم السلام) باید در همه شئون زندگی خود به ویژه با توجه به انجام مأموریت های مکتب، سبک و سیاق آنان به ویژه رویکرد جهادی را اتخاذ کنیم. سازمان نوسازی کشور

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت معلمان صالح با درجه زندگی طیبه تاکید شده است، تصریح کرد: باید مولفه هایی مانند جهادی، پرتلاش، خلاق و کارآفرین، سالم و با نشاط و تعاونی مورد تاکید قرار گیرد. تربیت انسان صالح

خان محمدی با تاکید بر پرهیز از عجله در اجرای امور بدون برنامه ریزی در روش ها، افزود: طراحی و ساخت مدارس چند رشته ای با هدف آموزش متوازن دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ترسیم شده است. ما باید مدارس و محیط های آموزشی را با توجه به نیازهای مدرن و کارآمد با بهره گیری از فضا، تجهیزات و زیرساخت های فناوری توسعه دهیم.

وی با اشاره به ماموریت این سازمان مبنی بر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در کشور خاطرنشان کرد: باید فرآیند را به گونه ای مدیریت کنیم که مدارسی در مقیاس بزرگ منطبق با اکوسیستم جدید و فناوری های دانش بنیان با الهام از عمیق بسازیم. تمدن و سربلندی ایران باید در راستای معماری اصیل ایرانی- اسلامی باشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه های خیریه و همچنین مکان یابی مدارس بر اساس کاربری اراضی و تغییرات جمعیتی تاکید کرد. اگر بتوانیم بر اساس برنامه زمانبندی ارائه دهیم، تعاملات جدیدی را شروع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید