لزوم ساخت مجموعه چند منظوره گردشگری-فرهنگی و خدماتی

ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802416

در دیدار مسئولان بخشداری با مشاور ویژه وزیر کشور و یک سرمایه گذار خارجی مطرح شد.

شهردار شهرکرد گفت: احداث مجتمع چند منظوره گردشگری-فرهنگی و خدماتی در ورودی شهر یکی از مهمترین اقدامات برای حکمروایی شهری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ به منظور جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه های عمرانی، گردشگری، خدماتی و غیره. نشست شهردار و معاونین شهرکرد، هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل معدن و تجارت، مدیرکل منابع طبیعی و دکتر حمیدرضا انصاری کشور با سرمایه گذار خارجی در شهرکرد برگزار شد. استان اصفهان

محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد نیز در این نشست گفت: برای توسعه شهرکرد برنامه هایی که در حال تدوین است باید کارشناسی و با اهداف علمی باشد.

وی با تاکید بر اینکه ورودی ها تاثیر بسزایی در زیبایی شهر دارند، گفت: در حوزه گردشگری نمی توان به بخشی از شهر توجه کرد و از سایر نقاط شهر چشم پوشی کرد و در این مناطق خدمات ارائه نکرد، بنابراین می توان به بخشی از شهر توجه کرد. باید و در سرتاسر شهر باشد.به زیباسازی سیما و منظر شهری توجه لازم مبذول شود.

شهردار شهرکرد گفت: احداث مجتمع چند منظوره گردشگری-فرهنگی و خدماتی در ورودی شهر یکی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری است که در نظر داریم از آن به عنوان منبع درآمد پایدار استفاده کنیم.

جاپلگی خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که در سرمایه گذاری به آن پایبند هستم توسعه متوازن است و تلاش می کنیم به گونه ای عمل کنیم که همه مناطق شهرکرد از سطح اجتماعی بالایی برخوردار باشند.

وی گفت: برای ورود سرمایه گذار باید شرایط مساعد، بسته هایی تهیه شود و ساعت ها با سرمایه گذار صحبت و مذاکره کند تا ببیند سرمایه گذار چگونه می خواهد کار کند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اهمیت و ضرورت انتقال پساب و استفاده از آن برای حفظ فضای سبز، ادامه داد: آب در حال انجام است و زیرساخت ها در حال بررسی و تامین اعتبار است.

باید توجه داشت؛ این نشست به منظور مشارکت در ساخت و تکمیل پروژه های مختلف استان از جمله تکمیل و ساخت راه آهن اصفهان-شهرکرد-خوزستان، پروژه های پتروشیمی، پالایشگاه ها و محصولات آلیاژی فولاد، حمل و نقل فاضلاب شهرکرد، تقاطع غیرمسطح برگزار شد. ، ساخت مجتمع توریستی و فرهنگی عناصر و ساماندهی ورودی شهر و …

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید