ارتقای سطح خدمات مجموعه های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس گفت: ارتقای سطح خدمات مجموعه های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت اموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رضا مراد صحرایی در سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان فارس در بازدید از مجموعه فرهنگی باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز گفت: فعالیت در مرکز رفاهی فرهنگیان شهر شیراز در دو بخش باید به صورت همزمان انجام شود.

وزیر آموزش وپرورش گفت: یکی از این فعالیت ها بهسازی و بازسازی وضع موجود است که باید اعتباراتی برای ان درنظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر شیراز هدف گردشگری زیارتی ، درمانی و علمی بسیاری از فرهنگیان کشور می باشد فعالیت دیگری که لازم است انجام شود توسعه این مرکز در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان است.

وزیر اموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس گفت: ارتقای سطح خدمات مجموعه های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت اموزش و پرورش است.

وی به شهرستان‌های سرچهان، بوانات و اقلید در شمال استان سفر خواهد کرد و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید و در مراسم افتتاح چند طرح مشارکت و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم به سؤالات و مطالبات آنها پاسخ خواهد داد.

حضور در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان در شیراز و بازدید از چند آموزشگاه و پژوهشکده معلم، فضاهای دانشگاه فرهنگیان، حضور در شورای اداری استان فارس و …، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به شیراز خواهد بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید