فرزند در سطح انقلابی با ارتقای مادر به سطح انقلابی به دست می آید


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814228

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

امیرالمومنین جانشین فرمانده سپاه ع استان گفت: در واقع فرزند در سطح انقلابی با تربیت مادر به سطح انقلابی به دست می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، به مناسبت اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز جهانی زن نهمین همایش الگوی سوم نه شرقی نه غربی (زن فاطمی) و همایش اسوه های صبر و مقاومت با حضور سردار کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان ایلام در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد.

سردار کریمیان در این همایش گفت: مادران با تربیت فرزندان خوب مهمترین عامل شادی فرزندان خود هستند که هر چه در این زمینه سرمایه گذاری و تلاش کنند نتایج بیشتری را در آینده خواهند دید.

وی گفت: حضور زنان در صحنه های اجتماعی نباید کمرنگ باشد وگرنه این صحنه ها در اختیار دیگران قرار می گیرد. زنان باید در اداره و اجتماع و حتی در خانواده حضور فعال و موثر داشته باشند تا بتوانند هم خانواده و هم جامعه را به اهداف مورد نظر سوق دهند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود: با توجه به هجمه های دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نوع و کیفیت تربیت فرزندان توسط مادران باید به گونه ای باشد که تبلور آن را در کودکان «مادران باوقار و سخت گیر» مشاهده کرد. باید چنین فرزندانی داشته باشد در واقع فرزند در سطح انقلابی با ارتقای مادر به سطح انقلابی به دست می آید.

سردار کریمیان به تمرکز دشمن بر زنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش کلیدی و موثر زن باعث شده تا هجمه تند دشمن در جهانی شدن و تحول فرهنگی متوجه زنان جامعه شود.

وی ادامه داد: الگوی سوم زن مسلمان باید از الگوی شرق و غرب دوری کند، علاوه بر اینکه نقش مادری و همسری را به خوبی ایفا می کند، باید یک فعال اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز باشد. تمرکز بر نقش زنان در آموزش و پرورش نسل آینده به آینده ای بهتر منجر خواهد شد.

سردار کریمیان گفت: امروز برخی از سلبریتی ها محتوای مغایر با آموزه های دینی را در فضای مجازی تبلیغ می کنند و آن هم به این دلیل است که گرفتار جنگ ادراکی و شناختی دشمن شده اند، جنگی که بسیار خطرناک است. در واقع شکل سازمان یافته و پیچیده جنگ نرم، جنگ ادراکی و شناختی است که نیاز به توضیح دارد.

وی در پایان گفت: ما نیازمند تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی جوانان هستیم و این وظیفه همه دلسوزان و دلواپسان نظام است. نقش زنان در جهاد تبیین، توطئه های دشمنان قسم خورده را خنثی کرده است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید