مجموعه و طرح آموزشی برای ارتقای سطح عزت نفس دانش آموزان

مجموعه و طرح آموزشی برای ارتقای سطح عزت نفس دانش آموزان

وی افزود: با کمک همه دستگاه ها حرکت بزرگی در استان شکل گرفت.

دوستدار بیان کرد: بی توجهی به مساجد یکی از دلایل ناهنجاری های امروزی است، ارتباط مدارس با مساجد که در سند تحول نیز دیده می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بی توجهی به آموزش یکی دیگر از عوامل ناهنجاری های امروزی است. متأسفانه امروز حصر تبلیغاتی به تمام معنا اتفاق افتاد و دانشجویان در این محاصره هستند.

معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: با توجه به وجود هزاران کلاس درس در استان فارس، استفاده از نیروهای متخصص در تمامی مقاطع تحصیلی دشوار است، بنابراین برنامه تشکیل لیگی برای پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان در دبیرستان ها است. ارائه شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در آخرین بیانات خود فرمودند; جهاد برای تبیین یک وظیفه است. جهاد برای تبیین یک وظیفه عاجل و یک تکلیف قطعی است. لذا در همین راستا طرح سازمان لیگ برای پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان در مدارس در حال اجراست.

دوستدار طرح جت را مختصر جهاد تباین می داند و می افزاید: این طرح در حوزه های مختلف دانشجویی، دانشجویی، مترو و … اجرا می شود.

وی ادامه داد: محل تبیین جهاد کف مدرسه است و مخاطبان ما دانش آموزان دوم دبیرستان هستند، بنابراین لیگ بزرگ پاسخگویی به سوالات عفاف و حجاب در مدارس راه اندازی می شود.

معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس در تشریح برنامه ها در مدارس گفت: در این طرح در هر مدرسه حداقل سه تیم پنج نفره تشکیل و برای هر گروه یک مربی تعیین می شود که هر گروه مسئولیت دارد. برای مربی

وی ادامه داد: این جلسات تا بهمن ماه ادامه دارد و آزمون لیگ پرسش و پاسخ شبهه دانش آموزی در دو مرحله برگزار می شود.

دوستدار گفت: تیم های برتر مدرسه در مرحله منطقه ای شرکت می کنند و سپس نیمه برتر به مرحله استانی راه می یابند.

وی ادامه داد: پس از راه اندازی طرح مذکور بیش از سه هزار فیلم پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان در فضای مجازی منتشر می شود و در اردیبهشت ماه مرحله حوزه این آزمون برگزار می شود.

معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: ارتقای سطح اعتماد به نفس دانش آموزان، گسترش فرهنگ گفت و گو، دستیابی به گروه های قوی برای پاسخگویی به شبهات، شناسایی شبکه توانمند معلمان و دانش آموزان از اهداف طرح مشترک است. جهاد تابعین بین آموزش و پرورش و سپاه فجر.

دیدگاهتان را بنویسید