لزوم گسترش مشاغل/کارکنان بر اساس نیروی کار شعار سال را در بیلبورد قرار داد


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816874

این کارشناس سیاسی و نویسنده قطعنامه سری گفت: مشاغل کارگری در صورت گسترش در کشور می تواند تعداد زیادی از جوانان بیکار را جذب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران غضنفری کارشناس سیاسی در گفت و گو با صبح زاگرس؛ ما کارخانه ها و کارگاه هایی داریم که وام های کلان بانکی هم به آنها اعطا می شود، اما با توجه به اینکه در خط تولید خود از ماشین های اتوماتیک استفاده می کنند، نیروی کار خیلی کم است، ماشین هایی هستند که کار تولید را انجام می دهند.

وی افزود: تعدادی از مشاغل وجود دارد که نیروی انسانی در آنها حرف اول را می زند، این مشاغل بر اساس توانایی های خود افراد است که اگر چنین مشاغلی در کشور گسترش یابد می تواند تعداد زیادی از جوانان بیکار را جذب کند.

کازنفری ادامه داد: از این رو مردم از این طریق مشغول به کار می شوند در نتیجه تولید کشور افزایش می یابد البته شاید وضعیت اقتصادی بهتر باشد.

این کارشناس سیاسی گفت: حتی در زمان ابن خدود نیز مسئولان باید سعی کنند این شعارها را عنوان خودشان قرار دهند و به آن عمل کنند.

بر این اساس، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تبریک سال نو، سال 1401 را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال نامیدند.

رهبرانقلاب هر ساله با آغاز سال نو و لحظه تحویل سال نو با مردم کشورمان گفتگو می کنند و در قالب شعاری کوتاه نقشه راه یکساله را برای آنها تشریح می کنند. لازم به ذکر است که سال های 1399 و 1400 از سوی رهبر معظم انقلاب به ترتیب «جهش تولید» و «تولید، حمایت و بی انگیزگی» نامیده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید