فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز و موفق است/ ورود هوشمندانه به مشاغل و مشاغل جدید ضروری است

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781378

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای مجازی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد پیشرو و موفق بود، گفت: ورود هوشمندانه به مشاغل و کسب و کارهای جدید ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز سومین رویداد راه اندازی تولید و محتوای دیجیتال بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این رویداد با حضور 60 شرکت کننده از تمامی استان های کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه انیمیشن، نرم افزار موبایل و بازی اندروید برگزار می شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه این مراسم با تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: این دومین رویداد استارت آپی است که در استان برگزار می شود. زمینه های فناوری جدید را به رونق بیاورید.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استان های پیشرو در فضای مجازی و فناوری های نوین است و در مسابقات مختلف موفق به کسب مقام های خوبی شده است، خاطرنشان کرد:

سرهنگ مصطفی مثنوی این مراسم را محصول همکاری های مختلف سایبری عنوان کرد و گفت: اهمیت فضای مجازی و اهتمام به این فضا در سال های اخیر بارها در بیانات مقام معظم رهبری شنیده شده است و ایشان بیانات مهمی را بیان کرده اند، تفاسیر راهبردی.

وی تعامل فضای مجازی بسیج با دستگاه های مختلف را ارزشمند و هماهنگ ارزیابی کرد و اذعان داشت: حضور دستگاه های مختلف در این رویداد و به رهبری نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نویدبخش انسجام بین دستگاه ها است. برای اهداف اصلی ضروری است.

مثنوی با بیان اینکه 60 شرکت کننده در این رویداد در رشته های مختلف به رقابت خواهند پرداخت، تاکید کرد: شرکت کنندگان در اولین رویداد استارت آپی با حمایت سازمان فضای مجازی بسیج و سایر دستگاه های مرتبط با این حوزه موفق به کسب و کار شدند. و ایجاد مشاغل جدید و ورود به مرحله تجاری سازی و حضور در مسابقات کشوری.

وی هدف از برگزاری این رویدادها را استفاده از همه فرصت ها برای ایجاد اشتغال، فعال سازی اقتصاد دیجیتال، ثروت آفرینی و ایجاد فرصت های جدید کسب و کار عنوان کرد و گفت: فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد موفق شد در کسب عرصه های جدید به موفقیت های بزرگی دست یابد. از فناوری های جدید

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از دغدغه های سکاندار انقلاب اسلامی ایران است و نیاز به ایجاد ارتباط بیشتر بین دانشگاه، فناوری های نوین و کسب و کار است، گفت: ایجاد ارتباط بین دانشگاه ضروری است. و حوزه فناوری مجازی و فرصت های کسب و کار که فرصتی برای ایجاد شغل است، ورودی هوشمندانه دارند.

مثنوی افزود: ورود هوشمندانه به اشتغال و کسب و کار جدید ضروری است و این اتفاقات فرصتی ارزشمند در فرهنگ کسب و کار است.

وی همچنین گفت که استارت آپ ها عنصری کلیدی در ایجاد ارزش های تجاری هستند و بستر مناسبی برای رشد اشتغال، تنوع شغلی و خدمات فراگیرتر هستند.

جانشین فرمانده سپاه فتح فناوری های نوین را ارزشمند ارزیابی کرد و تصریح کرد: ایجاد فرهنگ های استارت آپی در جامعه ضروری است و باید با وجود نخبگان و جوانان باهوش از این ابزار استفاده کرد.

مثنوی بیان کرد: استارت آپ ها یکی از موثرترین عوامل توسعه اقتصادی در کشورهای توسعه یافته هستند و اشتغال زایی توسط استارت آپ ها در کشور می تواند ظرفیت بالایی داشته باشد.

وی افزود: استارت آپ ها نقش انکارناپذیری در ایجاد ایده، کارآفرینی، تنوع کسب و کارهای جدید، فناوری های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید بر اساس آنچه دریچه جدیدی برای توسعه در اقتصاد دانش بنیان است، دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید