کارکنان وزارت ارشاد مظلوم ترین کارکنان دولت هستند/ زیرساخت های فرهنگی هرمزگان در حال گسترش است

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798181

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

هاشمی با اشاره به اینکه کار عام المنفعه اردویی متمرکز بر مناطق کم برخوردار و خالی از توقع ما در این استان است، گفت: بدانیم که مظلوم ترین افراد دولت، کارکنان وزارت ارشاد هستند و برای رفع این ظلم، باید تلاش کنیم. مکاتبات زیادی داشته باشیم تا بتوانیم بحث کنیم معیشت این نیروهای مظلوم باید در حوزه حرکت فرهنگی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سید محمد هاشمی معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در مراسم تجلیل و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: وی از سوی اداره کل ارشاد استان انتخاب شد. .
معاون حقوقی معاونت حقوقی با بیان اینکه استان هرمزگان از عناصر خوبی برخوردار است و انتخاب جهانگیری را می توان انتخاب درستی دانست، گفت: در دوره های گذشته زیرساخت های خوبی ایجاد شده و با حمایت وزارت ارشاد اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.
هاشمی گفت: بهترین امکانات را باید نیروهای توانمند نامید، اگر بتوانیم سرمایه های انسانی خوب، کارآمد و جوان را در عرصه فرهنگی کشور ایجاد کنیم، برنده خواهیم بود. زیرا سرمایه اصلی ما جریانی از جوانان وفادار، نخبه و ارزشمند است که باید کادرسازی کنند و وارد عرصه های این استان شوند.
وی با تاکید بر اینکه بهترین راه حل در این دولت مردمی بودن است، گفت: اگر می خواهیم کاری انجام دهیم باید با همراهی و مشارکت مردم باشد.
معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دولت باید مردمی باشد و ارزش های انقلابی را به دست خود خواهیم گرفت. ارزش‌های انقلابی، ارزش‌های اصیلی است که برای آن انقلاب کرده‌ایم و از آن دفاع خواهیم کرد.
هاشمی با اشاره به اینکه کار مردم اردویی متمرکز بر مناطق کم برخوردار و محروم از توقع ما در این استان است، خاطرنشان کرد: بدانید که مظلوم ترین مردم در دولت کارمندان وزارت ارشاد هستند و بسیار زیاد است. نامه نگاری برای رفع این ظلم. باید در زمینه معیشت این نیروهای سرکوب شده در حوزه فرهنگی و موتوری بحث شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید