شهرستان حاتم مظلوم ترین و نامتعادل ترین قربانی استان یزد است


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891808

فرماندار حاتم اکبریان گفت: شهرستان حاتم مظلوم ترین قربانی عدم تعادل در بین شهرستان های استان یزد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی اکبریان به مناسبت هفته دولت استانداری یزد 47 میلیارد تومان خسارت ناشی از جاری شدن سیل این شهرستان را 47 میلیارد تومان ذکر و خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 18 هزار هکتار کشت باغی و 10 هزار هکتار زمین کشاورزی و دارای 102 رشته قنات است. و 21 منبع آب .

وی ادامه داد: در هفته دولت 76 پروژه مختلط پروژه های نیمه تمام در دستور کار و آماده افتتاح است که از این تعداد 36 پروژه با سرمایه گذاری 340 میلیارد ریال به عنوان شاخص در هفته دولت مورد استفاده قرار می گیرد.

فرماندار حاتم درباره طرح نهضت ملی مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، سایت 300 واحدی طراحی کرده ایم و بدون محدودیت زمین، یک سوم افراد مصوب را در دستور کار داریم که درآمد خود را واریز کنند.

وی در ادامه اقدامات بی نظیر جهادی را یکی از مهمترین ویژگی های مردم شهرستان حاتم دانست و تصریح کرد: صنایع بومی مانند معادن، فولاد و پتروشیمی یک سری بحث هایی مانند اشتغال و مسئولیت اجتماعی است، اما در برخی از شهرستان ها مانند حاتم باید حداقل استانداردها وجود داشته باشد که بر اساس آن سعی کنیم از ظرفیت های توسعه ای موجود در شهر استفاده کنیم.

دانشور با اشاره به توسعه نامتوازن شهرهای استان یزد گفت: شهرستان هرات مظلوم ترین قربانی شهرهای نامتوازن در این استان است.

فرماندار شهرستان هثم در پایان خاطرنشان کرد: اجازه ورود صنایع با مصرف بی رویه آب را به شهرستان نخواهیم داد اما وجود صنایع حداقلی برای شهرستان ضروری است و با جدیت پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید