170 نفر در تصادفات برون شهری استان یزد جان باختند/ یزد – کرمان پرحادثه ترین محور استان


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917604

حاجی ده آبادی رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در هشت ماهه امسال 171 نفر بر اثر تصادفات جاده ای در استان کشته و هزار و 579 نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم حاجی ده آبادی در گفتگو با یزدرسا از افزایش کشته ها و مجروحان سوانح رانندگی در جاده های برون شهری استان یزد در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: متأسفانه در هشت ماهه امسال تعداد فوتی های ناشی از حوادث رانندگی در محورهای استان 28 درصد افزایش یافته و مجروحان این تصادفات افزایش یافته است. نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 171 نفر در تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری استان یزد جان باختند و یک هزار و 579 نفر نیز در آن تصادفات مجروح شدند.

حاجی ده آبادی افزود: 43 درصد کشته شدگان سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان بومی و 57 درصد غیر بومی هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده ای در جاده های اصلی استان یزد رخ داده است، گفت: امسال کنارگذر کرمان – یزد، نایین به اردکان و یزد پرحادثه ترین محورهای استان یزد بوده اند و بیشترین تصادفات در جاده های استان یزد رخ داده است. این جاده ها

رئیس پلیس راه استان یزد عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در سرعت غیر مجاز، خواب آلودگی و صحبت با تلفن همراه را از دلایل افزایش تصادفات در استان اعلام کرد و ادامه داد: افزایش تصادفات تردد در جاده های استان نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید