لقمان خالدی کارگاه ساخت مستند کوتاه در جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می‌کند



لقمان خالدی، مستندساز کارگاه آموزشی روند ساخت فیلم مستند کوتاه در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما اوجتیر» برگزار می کند.

لوکمان خالدی یک کارگاه مستند کوتاه در این جشنواره برگزار کرد

به گزارش خبرگزاری موج


لقمان خالدی یکی از استادان کارگاهی ایرانی در هفدهمین جشنواره بین المللی حقیقت در سینما است که کارگاه «درام با طراحی سازه در مستند کوتاه» را برگزار کرد.

لقمان خالدی او کارگردان، مستندساز و تدوینگر است و متولد 1357 در کرمانشاه است. خالدی فیلمسازی را از انجمن سینمای جوانان کرمانشاه آغاز کرد. از مهمترین آثار او می توان به فیلم کوتاه «تمرکز» و مستندهای «من هم مسافرم»، «خصوصی»، «همکار مورد نظر»، «کمی بالاتر»، «ناسا»، «فصل هرس» اشاره کرد. و…

هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینمای واقعی به گفته محمد حمیدی دبیر مقدم، مسابقات کشوری، مسابقات بین المللی، جایزه شهید آوینی، بخش های جانبی و جشن ملی و بین المللی از 6 لغایت 2 آذرماه سال جاری در پردیس چارسو برگزار می شود.

در این دوره جشنواره می کوشد با ارائه تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی، تصویری واقعی از آنچه امروز بشریت در عرصه زندگی فردی و اجتماعی با آن مواجه است ارائه دهد. از این منظر تمرکز ویژه این دوره از جشنواره بر 2 چالش ملی و بین المللی بحران آب و مشکل جمعیت است.

امسال به غیر از پردیس چارسو که محل برگزاری جشنواره است، آثار این جشنواره در «موزه سینما» نیز به نمایش در می آید. این سینما سینمای مردمی هفدهمین جشنواره سینماحقیقت است.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.