لژیونر جذاب برای ستاره استقلال قلب فرستاد

لژیونر جذاب برای ستاره استقلال قلب فرستاد

علی کولی زاده زمستان سال گذشته به صورت قرضی به قاسم پاشا ترکیه رفت و بازی هایی را که به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت و یک بازی را به عنوان هوادار ثابت تجربه کرد، سپری کرد و امروز از میادین دور است.

کولی زاده که بیش از سه ماه فرصت بازی را از دست داد و به دلیل مصدومیت مداوم نتوانست در لیست تیم ملی حضور داشته باشد و باید زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون فوتبال به درمان خود ادامه دهد، برای مهدی کایدی دیگر تکنیکی و سرعتی. بازیکن تیم ملی که جایگزین او شد.در مقابل لیست قبلی برای او آرزوی موفقیت کرد.

مهدی قیدی علیرغم عملکرد درخشان خود در فصل گذشته، جایی در لیست قبلی تیم ملی ایران نداشت و امیر کلانویی او را به تورنمنت کفا دعوت کرد و از طرفی به جای علی کولی زاده که در جام جهانی بود، او را به تمرین آورد. لیست قبلی، تا یک فرصت دیگر به او داده شود. ستاره استقلال را بده.

کولی زاده در دیدار فروردین ماه ایران مقابل روسیه حضور ثابتی در ترکیب داشت و مشخص بود کالنووی اکنون با دوری این بازیکن از تیم ملی نظر مثبتی نسبت به او دارد اما با این وجود مهدی کایدی در تلاش است تا جایگاه خود را تثبیت کند و به جایگاه خوبی برسد. حضور در اردوهای زیر

دیدگاهتان را بنویسید