لیست خروج گل محمدی از پرسپولیس

گل محمدی فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس است و دوست ندارد مقابل حریفان تا دندان مسلح ببازد. به همین دلیل او روزها و هفته های طولانی را با همکارانش ملاقات می کند تا تیمش را تقویت کند. اما قهرمان سه دوره فوتبال ما در فصل گذشته نیازی به تغییرات اساسی برای موفقیت در فصل آینده ندارد، او با حفظ ستاره های اصلی و آوردن چند بازیکن در چند پست وارد بازی ها خواهد شد. به یارگیری نگاه کنیم که بحث مفصلی است اما کدام مهره ها باید مد نظر تیم دیگری باشد و پرسپولیس نیازی به آنها ندارد؟

به طور کلی و در ذهن یحیی، معمولا بازیکنان جوان بزرگسال می شوند و نمی توانند از فرصت ها استفاده کنند، به معنای پایان همکاری است! سرمربی سرخ ها از نظر منافع تیمش با هیچ فوتبالیستی مقایسه نمی شود. وقتی احساس می کند که بازیکنی برای او کار نمی کند، آن فرد را از افکارش دور می کند، حتی اگر آن بازیکن یک ستاره باشد. پرسپولیس به بازیکنی در سمت چپ خط دفاعی نیاز دارد و محمدمهدی احمدی که بازیکن جوانی است به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

بدون شک اگر امسال این بازیکن برای سهمیه بزرگسالان در نظر گرفته شود باید به فکر تیم جدیدی باشد. سیامک نعمتی دیگر بازیکنی است که در فصل قبل به جدایی نزدیک بود اما به دلیل کمبود بازیکن توانست تا پایان فصل شاگرد یحیی بماند و قطعا اگر مهره مورد نظر سرمربی پرسپولیس باشد. او به جای سیامک وارد این تیم خواهد شد، این یک جدایی است. کمال کامیابی نیا یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس است که یحیی برای او کوتاه نیامده است. در فصل قبل با توجه به عملکرد خوب سارلک و رفیع، کمال بیشتر روی نیمکت بود و ممکن است از جمع سرخ ها جدا شود.

ابوالفضل سلیمانی، مهدی عبدی و علی جودکی از بازیکنان جوان پرسپولیس بودند که نتوانستند کمکی به این تیم کنند و در کنار پریرا و شیخ دیابات به خوبی محمد عمری جوان بعثی نبودند. پرسپولیس و یحیی بازیکن جوان هم سن و سال عمر می خواهند با شرایط در کمترین زمان ممکن هدیه پیدا کنند. بر اساس شنیده ها دو مهاجم خارجی بی تاثیر پرسپولیس از این تیم جدا شده اند اما در صورت جدایی گلسیانی، جایگزینی این بازیکن گرجستانی برای یحیی بسیار سخت خواهد بود. یحیی این روزها نیم نگاهی به تمدیدها و قراردادها دارد و می خواهد با خیال راحت تری به لیست خروجی تیمش نگاه کند.

بنابراین، اگر بخواهیم به طور مشخص در مورد چیزی به نام لیست خروج از باشگاه پرسپولیس صحبت کنیم، باید به شیخ دیابات، لئاندرو پریرا و سیامک نعمتی اشاره کنیم. این افراد را می توان به این لیست اضافه کرد: کمال کامیابی نیا و محمدمهدی احمدی. البته به جز شیخ دیابه، جدایی هیچ بازیکنی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و روند نقل و انتقالات همیشه شگفتی های خود را داشته است. سوپرایزهایی که می تواند هواداران را تا آخرین روز تشنه نگه دارد و در نهایت با یک رویداد یا حتی غیر رویداد آنها را غافلگیر کند.

دیدگاهتان را بنویسید