لیگ برتر فوتبال استقلال درب خودروسازان متوقف شد!/ جادوی آبی پیکان ادامه یافت


ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895657

استقلال در آخرین بازی هفته پنجم مقابل پیکان به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دیدار استقلال مقابل پیکان یکی از مهم ترین دیدارهای هفته پنجم بود. آخرین بازی هفته که 3 امتیاز برای هر دو مهم بود.

پیروزی پرسپولیس و هدایت قرمزها و محرومیت استقلال در هفته گذشته باعث شد آبی ها برای همگامی با روند جدول و رقیب دیرینه به میدان بروند و به همین دلیل ریکاردو ساپینتو، چ. سرمربی آبی ها، تهاجمی ترین ترکیب ممکن را برای تیمش انتخاب کرد.

پیش از پیکان، تیم جوان این فصل که به جای ستاره از بازیکنان جوان و بالنده استفاده می کند، این فکر را داشت که ابتدا با ارائه یک بازی منطقی و داشتن یک کرنر روی دروازه حریف در ضد حملات و تک نفره، استقلال را مهار کند. بودن

این دیدار با حملات طوفانی آبی ها آغاز شد که خیلی زود تصمیم گرفتند دروازه حریف را باز کنند اما حملات آنها دقیق نبود و هیچ کدام به خطری جدی و موقعیتی مهم تبدیل نشد. پس از دقایق داغ آغازین، پیکان به آرامی جلو رفت و ابتکار عمل را در توپ و میدان به دست گرفت و بازی را به وسط زمین رساند و حملات متعددی انجام داد که به جایی نرسید تا هر دو تیم دست خالی به رختکن رفتند.

نیمه دوم ادامه نیمه اول بود. یعنی استقلال به سرعت شروع کرد اما باز هم حملات این تیم در تله تاکتیکی پیکان راهی به دروازه حریف نیافت. با نزدیک شدن به دقایق پایانی فشار و بی حوصلگی آبی ها برای گلزنی بیشتر شد و با آرامش بیشتری مقابل پیکان بازی کردند. در نهایت این دیدار بدون اتفاق خاصی به پایان رسید تا استقلال برای پنجمین بازی متوالی در آزادی مقابل پیکان متوقف شود و 2 امتیاز مهم را از دست بدهد.


11f477fd 59e3 4ee8 a5b1 ecbe7dce092d خبر خاکستری




استقلال صفر
گل:-


پیکان صفر
گل:-




استقلال:
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی (67-جعفر سلمانی)، کوین یاماگا، روزبه چشمی (67- سعید مهری)، آرش رضوند (78- ​​زبیر نیک نفس)، مهدی مهدی پور، مهدی کایی (84) – ارسلان مطهری)، محمد محبی و پیمان بابایی (67- سجاد شهبازاده)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

فلش:
محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، غلامرضا ثابت ایمانی، ساسان حسینی (شروز تمیروف-60)، منصور باقری، امیر طاهر، محمدجواد آزاده (علی رمضانی-60)، میتبی حکمدوست (امیرحسین عظیمی-84). ) )، محمدمهدی لطفی (71- محمد بلبلی).
سرمربی: معتبی حسینی


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید