لیگ برتر والیبال بالا و پایین جدول مسابقات در آرامش مطلق / برای بردن بیرون از خانه به پیکان نیاز فوری دارم

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799634

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه 23 دی ماه با هفت بازی پیگیری می شود که تنها دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و آذرباطری ارومیه، تیم انتهای جدولی خود مطمئن هستند.

به گزارش راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر باشگاه های مردان ایران فردا (چهارشنبه 21 آذرماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنج، مریوان، ارومیه برگزار می شود. (دو مسابقه)، اصفهان و آمل پیگیری خواهند شد.

شهرداری ارومیه و پیکان هر کدام 33 امتیاز در رده بندی دارند و نماینده ارومیه با یک برد بیشتر (12 برد) نسبت به خودروسازان در رده دوم قرار دارد.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه در هفته هفدهم برای حفظ جایگاه خود باید از سد شهداب یزد عبور کنند. تیم شهداب در حال حاضر 9 برد و 25 امتیاز در کارنامه خود دارد و پس از پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل در هفته شانزدهم با یک پله صعود به مقام پنجم رسید. با این حساب یزدی ها با چنگ و دندان از موقعیت جدید خود دفاع خواهند کرد. به خصوص پس از اینکه این تیم در هفته چهارم دیدار، توپ را به شهرداری ارومیه واگذار کرد و حالا جبران این شکست انگیزه مضاعفی به شهداب خواهد داد.

با این حال پیکان برای صعود به رده دوم جدول باید خارج از خانه مقابل کپر رفسنجان پیروز شود. خودروسازان 11 پیروزی در کارنامه خود دارند و صعودشان به رده دوم به پیروزی مقابل مس رفسنجان و البته شکست شهرداری ارومیه مقابل شهداب بستگی دارد. با این حال تیرها در مقابل کپر رفسنجان برای رسیدن به هدف کار آسانی نخواهند داشت. چرا که شاگردان اسماعیل بادرنگین که با 8 برد و 23 امتیاز در رده هفتم قرار دارند، در تلاش هستند تا در جایگاه های بالاتر جدول قرار بگیرند و جایگاه خود را برای حضور قطعی در پلی آف تثبیت کنند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل این هفته میزبان نارنجی پوشان سایپا هستند. آملی ها 10 برد و 28 امتیاز دارند اما به هیچ عنوان به رتبه چهارم بسنده نمی کنند. اگرچه لبنیات هراز آمل در صورت پیروزی در این هفته صعودی نخواهد داشت، اما شکست مقابل سایپا آمل را تهدید می کند زیرا شهداب یزد در رقابت تنگاتنگ با لبنیات قرار دارد.

تیم های ناوبری مریوان، مس رفسنجان و گردنه گرگان به ترتیب با 24، 23 و 22 در رده های ششم تا هشتم این هفته برای حفظ جایگاه خود دچار مشکل خواهند شد.

ملی پوشان مریوان با شکست هفته گذشته مقابل پاس گرگان یک پله از رده پنجم جدول سقوط کردند. شاگردان آرش صادقیانی در تیم رهیاب این هفته با دو گل مقابل هورسان رامسر (6 برد، 20 امتیاز، دوازدهم) روبرو می شوند. دور از حریف پیروزی را تکرار کنید و موقعیت را حفظ کنید و شاید حتی بهبود بخشید.

کپر رفسنجان همانطور که گفته شد این هفته به مصاف پیکان می رود و برای دور شدن از رده هفتم به پیروزی نیاز دارد.

گرگانی ها که در دیدار هفته گذشته با غلبه بر ملت های مریوان به رده هشتم جدول صعود کردند، این هفته میهمان فولاد سیرجان ایرانیان خواهند بود. شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان 7 برد و 20 امتیازی شده اند و پیروزی مقابل پاس گرگان این تیم را به صدر جدول می رساند.

گفتنی است علاوه بر استیل سیرجان، سه تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد و هورسان رامسر نیز با 20 امتیاز در جدول قرار دارند. با این تفاوت که این سه تیم یک برد کمتر نسبت به سیرجان در کارنامه دارند. بنابراین نمایندگان ورامین، گنبد و رامسرد در صورت پیروزی یا شکست مقابل حریفان خود در هفته هفدهم جدول را تغییر خواهند داد.

** برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

ارومیه تالار گدیر ساعت ۱۵

آذرباتری ارومیه – شهرداری گنبد

سیرجان سالن شهید سلیمانی ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – گردنه گرگان

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 16

عسل رفسنجان – پیکان

مریوان تالار زاگرس ساعت 16

راهنمای ملل مریوان – هورسان رامسر

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16.

ماندرا هراز آمل – ساپیا

اصفهان، تالار نقش جهان، ساعت 17.

سپاهان – شهرداری ورامین

ارومیه تالار گدیر ساعت 18.

شهرداری ارومیه – شهداب یزد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید