لیگ برتر والیبال بانوان از اهمیت ویژه ای برای فدراسیون برخوردار است


ساعت: 18:53
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895113

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه لیگ برتر والیبال بانوان از اهمیت ویژه ای برای فدراسیون برخوردار است، گفت: از حقوق ناظران و باشگاه ها در والیبال صیانت خواهیم کرد چرا که گام های بیشتری در جهت رشد و توسعه والیبال برداشته ایم. والیبال بانوان .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تکاوی در مراسم قرعه کشی لیگ برتر بانوان که امروز (یکشنبه سیزدهم شهریور ماه) برگزار شد، ضمن قدردانی از سرمایه گذاران این رشته، افزود: رهبری فدراسیون والیبال برای حمایت است. بیشتر بخش ویژه در بخش زنان است و او خاص تر است. فدراسیون والیبال با نگاهی آینده نگر در این بخش تلاش و سرمایه گذاری می کند تا هر روز به اهداف تعیین شده خود در والیبال بانوان نزدیکتر شود و گام های مثبتی در این راستا بردارد.

وی تصریح کرد: در والیبال، لیگ برتر، لیگ دسته اول و …. زمینه ساز تشکیل تیم های اصلی و ملی هستند و خوشحالم که امسال برخی از شهرستان ها مانند گنبد یا شهرکرد در لیگ برتر بانوان تیم دارند و موفق به جذب اسپانسر در این زمینه شده اند.

دبیر کل فدراسیون والیبال خطاب به نمایندگان تیم های لیگ برتری افزود: اگر ناظر یا نماینده فدراسیون در مورد موضوعی به شما تذکر داد حتما به آن توجه کنید. من معتقدم لیگ برای شماست و فدراسیون برگزارکننده این مسابقات است. در پست مدیریتی ما ملزم به اعمال قوانین لیگ هستیم، اما باید این قوانین را با همکاری باشگاه ها بنویسیم.

وی ادامه داد: چندین ماه است که قوانین برای تیم ها و باشگاه ها ارسال شده اما بازخوردی دریافت نکرده ایم. باید شورای لیگ بانوان تشکیل شود و آن شورا خودش تصمیم بگیرد اما این بستگی به کمک باشگاه ها دارد. به نقش خود ایمان داشته باشید و برای رسیدن به حق خود تلاش کنید.

تکاوی با تاکید بر اینکه از حقوق باشگاه ها صیانت خواهد کرد، تصریح کرد: سرپرستان افراد باتجربه ای هستند و احترام به این جایگاه باید توسط باشگاه ها حفظ شود و در مقابل این احترام توسط سرپرستان نسبت به باشگاه ها رعایت شود. باشگاهی که زحمت می کشد به همان اندازه که ناظر است به فدراسیون احترام می گذارد و باید تعادل را درست انجام دهیم.

دبیر کل فدراسیون در پایان تصریح کرد: در حوزه بانوان راه زیادی در پیش داریم و آزمون و خطاهای مختلفی انجام داده ایم. قطعا اشتباهاتی وجود دارد، اما تلاش کردیم تا در پیشرفت والیبال بانوان گام های بیشتری برداریم. باشگاه های دنیا بازیکن تولید می کنند و تیم ملی از این بازیکنان استفاده می کند اما در ایران برعکس است. امیدوارم به زودی به اهدافمان در رشته والیبال بانوان برسیم.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران با حضور 9 تیم از روز جمعه 24 مهرماه آغاز می شود.

سایپا، ذوب آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، سریک گنبد، مس رفسنجان، نماینده یزد، جهانبین شهرکرد و صدیق هدیه تیم های حاضر در لیگ برتر 1401 بانوان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید