لیگ برتر والیبال 2 پیشنهادات برگزاری لیگ فدراسیون والیبال به باشگاه ها

ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794936

سازمان فدراسیون والیبال در پاسخ به درخواست تیم های لیگ برتری مبنی بر تغییر شیوه بازی برگشت، در نامه ای به مدیران اجرایی باشگاه ها دو روش را پیشنهاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون والیبال، سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال برترین های باشگاه های کشور ایران جام سردار دهلاها از یکشنبه دوم آبان ماه آغاز شد و دور مقدماتی این مسابقات روز چهارشنبه 10 دی ماه به پایان رسید.

با توجه به اهمیت ویژه برگزاری لیگ برتر باشگاه ها در مسابقات برگشت و پلی آف و همچنین توجه به سلامت بازیکنان، استفاده از سیستم نظارت تصویری، جلوگیری از تردد غیرضروری در مسیرهای هوایی و زمینی، همه گیر شدن وضعیت جدید تاج ویروس (Omicron) ، تصمیم ستاد کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر عدم اجازه حضور تماشاگران در مسابقات و احترام به پیشنهادات و درخواست های باشگاه ها برای برگزاری فینال در قالب دو برد از سه مسابقه. ، دو راه برای ادامه مسابقات لیگ والیبال به شرح زیر ارائه کرد:

روش اول: بر اساس تصمیم جلسه هماهنگی با باشگاه ها (23 خرداد) بازی های برگشت را طبق سال های گذشته طبق برنامه دو طرفه در شهرهای میزبان و پلی آف به صورت متمرکز انجام دهید.

روش دوم: با تمرکز بر میزبانی شهر تهران در دو سالن، سه بازی در هفته با یک روز استراحت و یک استراحت هفتگی بین هفته ها و فینال به عنوان دو برد از سه بازی.

بر این اساس سازمان لیگ این فرصت را به باشگاه های لیگ برتری داد تا تا پایان ساعت کاری روز یکشنبه ۱۴ دی ماه نظر خود را اعلام و یکی از راهکارهای پیشنهادی را انتخاب کنند.

بر اساس تصمیم جلسه هماهنگی باشگاه های لیگ برتر که در تاریخ 3 خرداد ماه سال جاری برگزار شد. با حضور نمایندگان تمامی باشگاه های لیگ برتر، الگوی 1400 مسابقه در یک بازی گروهی و پلی آف با دو برد از سه بازی و فینال به صورت تک بازی تصویب شد.

در ادامه دور رفت لیگ برتر برخی از تیم ها خواستار بازنگری در نحوه برگزاری این رقابت ها با توجه به شرایط شدند. وی برای حمایت از باشگاه های لیگ برتری از دو روش پیشنهادی برای مدیران اجرایی باشگاه خبر داد تا با انتخاب یکی از آنها، مدل بازی برگشت به اتفاق آرا از سوی باشگاه ها انتخاب و مشخص شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید